پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: موج مهاجرتی اخیرا به صورت تبلیغاتی از سوی رسانه‌های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران در بین ورزشکاران ایجاد شده است که تلاش می‌کنند با استفاده از تبلیغات منفی قهرمانان ورزشی را به مسیرهایی بکشانند که آینده روشنی ندارد.

شعار سال: عبدالحمید احمدی با اشاره به توجه و حمایت کم نظیر جمهوری اسلامی از ورزش و ورزشکاران گفت: وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون ها، دولت، مجلس و ..... در طی چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تمام محدودیت ها در زمینه های اجرایی و مدیریت ورزش پشیبانی های بسیار ارزشمندی از جامعه ورزش داشته اند. 

وی افزود: تلاش همه ما برآن بوده است که شرایط مناسب و لازم را برای رشد و پرورش قهرمانان فراهم کنیم و تا آنجایی که برایمان مقدور بوده است تلاش کردیم که تسهیلاتی مانند پاداش ها و امتیازات شغلی، معیشتی و تحصیلی، معافیت از سربازی و .... را در اختیار ورزشکاران، قهرمانان و افتخار آفرینانمان  قرار دهیم. 

احمدی با اشاره به موج مهاجرتی که اخیرا به صورت تبلیغاتی از سوی رسانه های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران در بین ورزشکاران ایجاد شده است تصریح کرد: امروز شاهد تحریکاتی از سوی مخالفان نظام هستیم که تلاش میکنند با استفاده از تبلیغات منفی قهرمانان ورزشی را به مسیرهایی بکشانند که آینده روشنی ندارد.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با بیان این موضوع که ما بایستی در مقابل این موج تبلیغی و رسانه ای که جهت تشویق ورزشکاران به مهاجرت ایجاد شده است بایستیم تاکید کرد:  ورزشکاران نیز باید با دقتشان از جایگاه، شخصیت و موقعیت خودشان و احترامی که جامعه به آنها و دینی که آنها به مردم دارند محافظت کنند و مراقبت باشند که به دام افرادیکه به دنبال سوء استفاده از آنها هستند نیفتند.

احمدی در پایان با اشاره به اینکه آرامش و پیشرفت برای افراد در وطنشان اتفاق خواهد افتاد بیان کرد: همه ما موظفیم با کمک ورزشکاران، مربیان، مدیران فدراسیون ها، رسانه های ورزشی و خانواده ورزشکاران چشم انداز روشنی را پیش روی ورزشکارانی که به دام می افتند قرار دهیم و آنها را از فضای احساسی و هیجانی دور کنیم و برای حفظ و تضمین موفقیت و شخصیت ورزشکار تلاش کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 13 بهمن 98، کد مطلب: 958820: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
چه آینده روشنی در ایران وقنی نه درآمد درست و حسابی دارن نه حمایت میشن نه مربی خوب دارن و نه هیچ چیز دیگه ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین