پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۵۹۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
هر آنچه سرمایه گذاری عمومی موجود در کشور به سمت تولید هدایت شود، ضریب موفقیت در عرصه مذکور نیز افزایش خواهد یافت، زیرا تولید نیز به مانند هر کسب و کار اقتصادی در دو سطح خرد و کلان مستلزم سرمایه است که با نقش آفرینی مردم و تزریق سرمایه‌های آنان در عرصه مذکور (تولیدی)، قطع به یقین تولید نیز شکوفا و با طراوت خواهد شد.

شعارسال: سرمایه گذاری بخش خصوصی در راه اندازی و نوسازی واحدهای تولیدی در کنار بخش دولتی می تواند کشور را از تحریم ها و شرایط اقتصادی سخت عبور دهد. هرگاه سخن از سرمایه گذاری در اقتصاد به میان می‌آید، بخش قابل توجهی از اذهان و افکار عمومی به سمت و سوی سرمایه‌های خارجی سوق پیدا می‌کند، امری که در اهمیت آن هیچ گونه تردیدی وجود ندارد، اما در بخش سرمایه گذاری داخلی نیز ظرفیت‌ها و توانمندی‌های برجسته و تاثیرگذاری وجود دارد که متاسفانه در طول سالیان و دهه‌های گذشته شاهد غفلت‌های بسیاری در ارتباط با آن بوده ایم. به واقع در صورت تدوین و طراحی و البته اجرایی شدن برنامه‌های تنظیم شده در راستای جذب سرمایه گذاری‌های داخلی، بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی مرتفع می‌شود که حصول این امر مستلزم تامین پیش نیاز‌های خاص به خود است و در  خلاء این ضرورت، قطع به یقین اهداف و برنامه‌های مد نظر قرار گرفته شده بر روی کاغذ باقی خواهد ماند.

 

هر آنچه سرمایه گذاری عمومی موجود در کشور به سمت تولید هدایت شود، ضریب موفقیت در عرصه مذکور نیز افزایش خواهد یافت، زیرا تولید نیز به مانند هر کسب و کار اقتصادی در دو سطح خرد و کلان مستلزم سرمایه است که با نقش آفرینی مردم و تزریق سرمایه‌های آنان در عرصه مذکور (تولیدی)، قطع به یقین تولید نیز شکوفا و با طراوت خواهد شد.

 

بانک گردشگری نمود بنگاهی است که با درک این موضوع در چندوقت گذشته اقدام به سرمایه گذاری های خوبی در بخش صنعتی و تولیدی کشور نموده است که جدا از بحث حمایتهای مالی ایجاد اشتغال خوبی را در کشور رقم زده که در میان نباید از یاد برد که کشورمان در یکی از حساسترین مقاطع تاریخی خود قرار دارد و اگر بنا باشد به مثابه ادوار گذشته رفتار کرد نتیجه ی خوبی حاصل نمی شود. در فولاد بافت کرمان که با حمایت بانک گردشگری به مرحله ی اجرایی رسید شاهد به وجود آمدن آمار خوبی از اشتغال بومی و راه اندازی چرخه های جدید تولیدی بودیم و در موضوع آیلند هم همانطور که از آمار و ارقام پیداست می توان به تأثیرگذاری این بانک پی برد. در واقع چیزی که سبب به نتیجه رسیدن هسته ی مطالعاتی به نهالی بارور می شود تمرکز بر نیازهای داخلی و بررسی موارد مشابه داخلی و خارجی است. بانک گردشگری در این زمینه حرکت بسیار خوبی را آغاز کرده و از این جهت باید به استمرار آن اصرار ورزید. سرمایه گذاریهای داخلی علاوه بر اینکه مخاطره هایی مانند مسائل تحریمی را از بین می برد و سبب می شود تا پتانسیل افراد زیادی به منصه ی آزمون برسد تا اولا چگالی موجود در بخش تولید و صنعت رونمایی شود و دوما با تکیه بر ظرفیت های داخلی به سمت اهداف بزرگ خیز برداشت.

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نبض بازار، تاریخ انتشار: 14بهمن1398 ، کدخبر: 50372: nabzebaazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
با این اوضاع اقتصاد کی فکر سرمایه گذاری میکنه آخه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین