پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
مدیر عامل شرکت ملی مس ایران با اشاره به اینکه بیشترین سوددهی صنعت مس تا پایان سال ۹۸ رقم خواهد خورد از رشد ۸۰ درصدی فعالیت‌های اکتشافی شرکت مس خبر داد.

شعارسال: اردشیر سعدمحمدی در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت:

 

وظیفه خود می‌دانم خالصانه و صادقانه از زحمات تک‌تک مدیران مجتمع مس سرچشمه بابت تولید تشکر کنم.

 

وی با بیان اینکه امسال بیشترین سوددهی صنعت مس رقم خواهد خورد، گفت: تا پایان دی‌ماه حدود ۱۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان فروش داشته‌ایم که این اتفاق رکورد بسیار خوبی است و به لحاظ تناژی نیز از رکورد فروش ۵۰ سال عمر صنعت مس عبور می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه شرکت مس شرایط مناسبی دارد، ادامه داد: آخرین بودجه تعدیل‌شده شرکت مس به کدال فروش ۱۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که به یاری خدا و تلاش مدیران و کارکنان صنعت مس از آن عبور خواهیم کرد.

 

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد: در بحث پروژه‌ها، دره زار و درآلو اولویت خاصی برای شرکت مس دارند و باید با یک جدیت خاص این پروژه‌ها دنبال شوند و سریع‌تر به سرانجام برسند.

 

سعدمحمدی با بیان اینکه خوشبختانه در امر صادرات وضع بسیار خوبی داریم و امسال رکوردهای بسیار خوبی ثبت خواهد شد، یادآور شد: در حال حاضر برنامه اکتشافی شرکت در مناطق مختلف در حال انجام است و امیدواریم به ذخایر خوبی دست پیدا کنیم.

 

وی افزود: بر پایه اکتشافات انجام‌شده ذخایر سرچشمه افزایش یافته است و در منطقه سریدون و کرور نیز به شرایط خوبی رسیده‌ایم. همچنین در منطقه سونگون و سایر مناطق دیگری که در حال کار هستیم نیز شرایط خوبی داریم.

 

مدیرعامل شرکت مس در ادامه تصریح کرد: به ازای هر یک میلیون تن سنگ مس که با عیار چهار دهم درصد اکتشاف می‌کنیم ارزش برجایی حدود ۶ میلیارد تومان برای مس به ارمغان می‌آوریم؛ بنابراین وقتی ذخایر بزرگی اکتشاف می‌شوند ارزش و دارایی زیادی به شرکت مس افزوده می‌شود که در حفظ توسعه پایدار نقش زیادی دارد.

 

 

*** رشد ۸۰ درصدی فعالیت‌های اکتشافی شرکت مس

 

 

 

سعدمحمدی خاطرنشان کرد: در میزان حفاری بیش از ۶۳ هزار متر حفاری انجام دادیم که نسبت به سال گذشته بیش از ۸۰ درصد رشد کرده که امیدواریم تا پایان سال به ۷۰ هزار متر برسد و برای سال آینده هدف‌گذاری ۱۰۰ هزار متر حفاری برای اکتشاف را داریم.

 

وی با بیان اینکه شفافیت مالی را به‌صورت سیستمی انجام می‌دهیم، یادآور شد:

 

در حال حاضر سندهای مالی به‌صورت سیستمی اسکن می‌شود و دخالت انسانی را کنار گذاشته‌ایم و مجموعه به سمت سیستمی شدن پیش می‌رود.

 

 

 

 مدیر عامل شرکت ملی مس ایران در پایان با تأکید بر اینکه شرکت مس مسیر هدفمند و مشخصی را برای صعود طی می‌کند، اظهار داشت:

 

جایگاه مس بالاتر از جایگاه کنونی است که در آن قرار دارد و این ارتقاء هم به منطقه و هم به اقتصاد ملی کشور کمک خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 18بهمن1398 ، کدخبر: 158780: sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
امیدوارم واقعا به اقتصاد کشور کمک کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین