پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۶۰۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
براساس آمارهایی که اخیرا از سوی یک مرکز مطالعاتی منتشر شده است، در ۶ماهه اول سال جاری ارقام عملکردی شرکت‌های دولتی در بخش درآمدها با انحراف ۵۰ درصدی، از ۵۲۳ هزار میلیارد تومان مصوب به ۷۸۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.
شعارسال:  براساس آمارهایی که اخیرا از سوی یک مرکز مطالعاتی منتشر شده است، در ۶ماهه اول سال جاری ارقام عملکردی شرکت‌های دولتی در بخش درآمدها با انحراف ۵۰ درصدی، از ۵۲۳ هزار میلیارد تومان مصوب به ۷۸۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.


 در بخش هزینه‌ها رقم مصوب ۶ ماهه اول ۴۹۶ هزار میلیارد تومان بوده که این میزان با انحراف ۶۶ درصدی به ۸۲۳ هزار میلیارد تومان رسیده است. در بخش سود مصوب این میزان با انحراف ۴۴ درصدی از ۳۸ هزار میلیارد تومان مصوب، نزدیک به ۱۶ هزار میلیارد تومان آن محقق شده است. در بخش رقم زیان نیز، این میزان هزار ۶۶۹ میلیارد تومان مصوب شده بود که رقم عملکردی آن با رشد بی‌سابقه ۳ هزار و ۱۲۰ درصدی به بیش از ۵۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری نود اقتصادی   ،تاریخ انتشار:  24  بهمن    1398،کدخبر: 2128011  ،www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین