پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۳۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
روزنامه اعتماد نوشت:هرچند اصلاح‌طلبان اعلام کردند در این انتخابات لیستی ارایه نخواهند کرد، اما کارگزاران پیش‌ روی دیگر اصلاح‌طلبان اعلام کرد با یک لیست مستقل در این انتخابات شرکت خواهد کرد.

شعار سال: لیستی که دیروز از آن رونمایی کرد و سرلیستش «مجید انصاری» قرار دارد. البته از این لیست ۳۰ نفره تنها نام ۱۱ چهره آشناست؛ از جمله افشین اعلا، پروانه مافی، سهیلا جلودارزاده، علیرضا محجوب و ... اما از سوی دیگر ۱۹ نفر کسانی هستند که حداقل نامی‌ از آنها تا به حال به گوش نرسیده است.

علاوه بر حزب کارگزاران، تشکیلات خانه کارگر نیز تصمیم گرفته با یک لیست ۴ نفره در این انتخابات شرکت کند. در این لیست اسامی «علیرضا محجوب»، «سهیلا جلودارزاده»، «محمدرضا بادامچی» و «زهرا ساعی» به چشم می‌خورد که اتفاقا این ۴ نفر در زمره اسامی مشترک با لیست کارگزاران محسوب می‌شوند. نکته‌ قابل ‌توجه اینجاست که نام مصطفی کواکبیان، مهدی شیخ و محمدعلی وکیلی در این دو لیست مشاهده نمی‌شود و هیچ بعید نیست که حزب مردم‌سالاری به‌ دبیرکلی کواکبیان درصدد ارایه لیستی جداگانه برای انتخابات باشد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 26بهمن1398 ، کدخبر: 1352298: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
لیست تازه با اسم های تازه شاید کارگزاران هم یاد گرفته مافیایی نباشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین