پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۰۲۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
مهدی چمران با انتقاد از ارائه لیست‌های متعدد از سوی اصولگرایان اظهار کرد: متاسفانه به رغم همه تلاش‌ها به نتیجه مثبتی نرسیدیم و چندان امیدی هم نیست اما امیدوارم خدا به ما کمک کند که بتوانیم به وحدت برسیم. لیست دادن که هنر نیست. هرکس که نباید یک لیست بدهد.

شعار سال: محمدباقر قالیباف سرلیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که از روز گذشته (۲۸ بهمن) وارد گفت‌وگو با جبهه پایداری “برای رسیدن به وحدت حداکثری” شده است، امروز نیز برخلاف اعلام قبلی در همایش اقشار حامی شورای ائتلاف حاضر نشد.

پیش از این قرار بود محمدباقر قالیباف با سخنرانی در همایش اقشار حامی ائتلاف نیروهای انقلاب که در مرکز همایش‌های تهران برگزار شد آخرین مواضع انتخاباتی خود را اعلام کند اما وی در این نشست حاضر نشد و به جای او سیدرضا تقوی دیگر کاندیدای انتخابات مجلس از تهران سخنرانی کرد.

بنا به اعلام مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این نشست، قالیباف برای ادامه بحث و بررسی‌ها برای رسیدن به وحدت حداکثری در جریان اصولگرایی همچنان با اعضای جبهه پایداری در حال گفت‌وگو است اما آنطور که چمران می‌گوید وحدت حداکثری هنوز تامین نشده و امیدی هم به نتیجه‌بخش بودن این مذاکرات وجود ندارد.

چمران در این نشست با انتقاد از ارائه لیست‌های متعدد از سوی جریان اصولگرایی اظهار کرد: متاسفانه به رغم همه تلاش‌ها به نتیجه مثبتی نرسیدیم و چندان امیدی هم نیست اما امیدوارم خدا به ما کمک کند که بتوانیم به وحدت برسیم. لیست دادن که هنر نیست. هرکس که نباید یک لیست بدهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی انصاف، تاریخ 29 بهمن  98، کد مطلب: 217139: www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین