پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
وزیر دفاع گفت: آمریکایی‌ها صلاحیتی ندارند که درباره لغو تحریم‌ تسلیحاتی ایران حرفی بزنند، چون خودشان سنگ بنای خلف وعده را در قراردادهای بین المللی نهادینه کرده‌اند.

شعار سال: امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در خصوص اظهار نظر اخیر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا مبنی براینکه با توجه به پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران در اکتبر ۲۰۲۰ جهان نباید اجازه دهد که این تحریم‌ها علیه ایران، به پایان خود برسد، گفت: اساسا آمریکایی‌ها هیچ صلاحیتی ندارند که در این رابطه حرفی بزنند، چون خود آن‌ها سنگ بنای خلف وعده را از قراردادی بین المللی نهادینه کرده اند.

وی با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام یادآور شد:آمریکا از قرارداد بین المللی برجام که به تایید شورای امنیت سازمان ملل نیز رسیده بود، خارج شد و لذا حرف‌های آن‌ها نتیجه‌ای جز دشمنی و ایجاد اخلال در نظام جهانی نخواهد داشت.

حاتمی در پایان این گفتگوخاطر نشان کرد: اساسا دخالت آمریکایی‌ها در موضوعی که آن را ترک کرده و از آن خارج شده، ارتباطی به آن‌ها نخواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 5 اسفند 98، کد مطلب: 828756: www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
فعلا آمریکا تنها تصمیم گیره بقیه فقط بلدن گوش بدن این کشور چی میخواد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین