پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۶۲۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
رئیس سازمان توسعه تجارت می‌گوید: تا جایی که مطلع هستیم برنامه‌ای برای کاهش ممنوعیت وارداتی از جمله خودرو وجود ندارد. بهتر است درباره شیوه و بازگشت ارز صادرکنندگان در این مقطع حساس بحثی باز نشود.

شعار سال: رئیس سازمان توسعه تجارت در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است سال آینده واردات خودروهای خارجی به کشور آزاد شود؟ به تجارت‌نیوز گفت: تا جایی که مطلع هستیم برنامه‌ای برای کاهش ممنوعیت وارداتی از جمله خودرو وجود ندارد.

حمید زادبوم درباره افزایش یا کاهش میزان تعرفه‌ها اظهار کرد: هر گونه تغییر در تعرفه‌ها را در اواخر اسفند ماه اعمال خواهیم کرد و تا پایان اسفند کتاب مقررات صادرات و واردات منتشر می‌شود. فعلا درباره کاهش میزان تعرفه برخی اقلام تصمیم‌گیری نشده است.

او درباره بازگشت ارز تجار به کشور گفت: فعلا پول صادرکنندگان در کشورها بلوکه نشده است، ممکن است برخی صادرکنندگان برای بازگشت پول‌هایشان از روش تهاتر استفاده کنند، بهتر است درباره شیوه و بازگشت ارز صادرکنندگان در این مقطع حساس بحثی باز نشود و حرف نزنیم. آنچه اعلام شده بیش از ۷۰ درصد ارز صادرکنندگان به کشور بازگشته است.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تجارت نیوز، تاریخ انتشار: 5اسفند1398 ، کدخبر: 432734: tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین