پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰
جام جهانی شمشیربازی که به خاطر شیوع بیماری کرونا از پادووا ایتالیا به کرواسی منتقل شده بود بار دیگر به همین دلیل تغییر مکان داد.

شعار سال: به نقل از فدراسیون شمشیربازی، مسابقات جام جهانی شمشیربازی پادووا ایتالیا به دلیل شیوع بیماری کرونا به کشور کرواسی واگذار شده بود، این بار نیر به همین دلیل کنسل و در کشور آلمان برگزار می‌شود.
سه شمشیرباز ایران علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی که پس از کسب سهمیه در کشور لهستان مانده بودند روز سه شنبه به آلمان خواهند رفت اما با توجه به شرایط پیش آمده و لغو پروازها بخاطر شیوع کرونا در ایران، به احتمال زیاد پیمان فخری سرمربی و مجتبی عابدینی کاپیتان تیم شمشیربازی که در ایران به سر می‌برند، نتوانند تیم ملی را در این مسابقات همراهی کنند.

مسابقات جام جهانی شمشیربازی آلمان روز جمعه در بخش انفرادی آغاز و روز یکشنبه هفته آینده در بخش تیمی به پایان خواهد رسید.
پیش از این کسب سهمیه تیم ملی شمشیربازی کشورمان با حضور چهار ورزشکار و به صورت تیمی برای اولین بار در المپیک ۲۰۲۰ توکیو قطعی شده و حضور شمشیربازان در این مسابقات به دلیل حفظ رنکینگ و جایگاه تیم در مسابقات المپیک لازم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ: 07 اسفند 98، کد خبر: 98120806550، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین