پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
براساس توافق نامه قراردادی ژاپن با کمیته بین المللی المپیک IOC ، این بازی ها فقط باید در سال 2020 برگزار شود ، به این معنی که این شرط برای تأخیر مسابقات در صورت وقوع ویروس در صورت وجود شیوع ویروسی به معنای عدم امکان پذیر شدن در 24 ژوئیه است.
شعارسال: روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن با انتشار گزارشی از احتمال بالای تعویق بازی های المپیک خبر داد.
 
بر اساس این گزارش به گفته هاشیموتو، وزیر المپیک ژاپن، بازی های توکیو 2020 به دلیل شیوع تاج ویروس می تواند تا پایان سال به تعویق بیفتد.
 
براساس توافق نامه قراردادی ژاپن با کمیته بین المللی المپیک IOC ، این بازی ها فقط باید در سال 2020 برگزار شود ، به این معنی که این شرط برای تأخیر مسابقات در صورت وقوع ویروس در صورت وجود شیوع ویروسی به معنای عدم امکان پذیر شدن در 24 ژوئیه است.
 
به گفته  هاشیموتو ، وزیر المپیک ژاپن ، بازی های توکیو 2020 به دلیل شیوع تاج ویروس(کرونا) می تواند تا پایان سال به تعویق بیفتد.
 
وی افزود: براساس توافق نامه قراردادی ژاپن با کمیته بین المللی المپیک (IOC) ، این بازی ها فقط باید در سال 2020 برگزار شود ، به این معنی که این شرط برای تأخیر مسابقات در صورت وقوع ویروس در صورت وجود شیوع ویروسی به معنای عدم امکان پذیر شدن در 24 ژوئیه است. این مقام ژاپنی در مجلس این کشور گفت: "این قرارداد خواستار برگزاری بازی ها در سال 2020 است. این می تواند به عنوان اجازه تعویق تعبیر شود."ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اطمینان حاصل شود که بازی ها طبق برنامه ریزی ها پیش می روند.
 

 
ژاپن معتقد است که برنامه های دومین المپیک( پارالمپیک) توکیو در حال پیشبرد است ، اگرچه رویداد تست راگبی ویلچری که برای تاریخ 12 تا 15 مارس برگزار شد ، امروز به دلیل جدی بودن شیوع تاج ویروس لغو شده است(امروز 13 اسفند سوم مارس است).
 
با کاهش عفونت ها در کشور چین ، موارد شیوع این ویروس اروپا در اروپا روند افزایشی دارد.
 
در بیانیه توکیو 2020 آمده است: توکیو 2020 با این وجود در ماه آوریل ، پس از اطمینان از یک محیط امن و ایمن ، رویداد تست راگبی ویلچر را به نوعی انجام خواهد داد و با کمیته بین المللی پارالمپیک ، فدراسیون بین المللی راگبی ویلچر و سایر سازمان های مربوطه مشورت خواهد کرد. برای تعیین برنامه جدید و محتوای چنین آزمایش هایی تا پایان ماه مارس.
 
"ما همچنان که آماده می شویم تا یک بازی امن و مطمئن در توکیو 2020 را ارائه دهیم ، با همکاریهای نزدیک و همکاری نزدیک خواهیم بود."
 
پخش کنندگان ملی NHK ژاپن گزارش دادند که تعداد موارد تائید شده باکورنا نزدیک به بیش از 1000 مورد است .
 
طبق آخرین آمار ، بودجه المپیک ژاپن 1.45 تریلیون ین (10.5 میلیارد پوند) است ، و 120 میلیون ین (870 میلیون پوند) به استادیوم جدید المپیک و 217 میلیون پوند نسبت به پارالمپیک متعهد شده است. بازی های المپیک در پایان ماه اوت برگزار خواهد شد.
 
بدین ترتیب به نظر می رسد ژاپن با توجه به میزان شیوع این بیماری در کشورش پیرامون برگزاری این رویداد ها تصمیم گیری کند . البته همانگونه که در بیانیه آمده است این کشور ضمن هماهنگی  کامل با کمیته بین المللی المپیک و پارا المپیک به احتمال فروان در صورت تعویق بازیهای المپیک تابستانه، رقابت های پارا المپیک را در تاریخ مقرر خود برگزار کند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:  13 اسفند 1398،کدخبر:    972943 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین