پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک درباره لغو بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرد: تصمیم نهایی توسط کمیته بین المللی المپیک (IOC) اتخاد خواهد شد که آی.او.سی تاکنون نامه‌ای مبنی بر لغو بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو به کمیته‌های ملی المپیک کشورها ارسال نکرده است.
شعارسال: دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک درباره لغو بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرد: تصمیم نهایی توسط کمیته بین المللی المپیک (IOC) اتخاد خواهد شد که آی.او.سی تاکنون نامه‌ای مبنی بر لغو بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو به کمیته‌های ملی المپیک کشورها ارسال نکرده است.
 
«کیکاووس سعیدی» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا این اظهارات را بیان کرد و گفت: کمیته ملی المپیک هم تابع تصمیمات آی.او.سی است.
 
«دیک پوند» عضو کمیته بین المللی المپیک به تازگی در گفت‌وگویی  از احتمال لغو بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع کرونا خبر داد و گفت که اگر تا پایان ماه می ویروس کرونا تحت کنترل قرار نگیرد و به طور کامل مهار نشود،  رقابت‌ها برگزار نخواهد شد.
 
سخنگوی کمیته ملی المپیک درباره برگزاری و تداوم اردوهای قهرمانان و ورزشکارانی که به دنبال کسب سهمیه هستند، توضیح داد: برای ایمن سازی اماکن ورزشی و اقدامات پیشگیرانه، ستاد عالی بازی‌ها و مبارزه با کرونا تصمیم گیری شده است که ما تابع آن هستیم.
 
دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: خدمات رسانی به آکادمی ملی المپیک برای حفظ و سلامت ورزشکاران به کمترین میزان رسیده است. فقط قهرمانانی که سهمیه المپیک کسب کردند یا در حال کسب سهمیه هستند با شرایط خاصی از امکانات  استفاده می‌کنند.
 
تاکنون ویروس کرونا دربین قهرمان و ورزشکاران گزارش نشده است
 
سعیدی درباره شیوع کرونا در بین ورزشکاران و قهرمانان گفت: تاکنون گزارش رسمی درباره سرایت این ویروس در بین قهرمانان به ویژه المپیکی ها ارائه نشده است.
 
وی درباره روند فعالیت‌های کمیته المپیک در پی شیوع کرونا ویروس توضیح داد: فعالیت  این نهاد ورزشی برای ارائه خدمات بهتر به جامعه ورزش و به ویژه فدراسیون‌های المپیکی بر اساس روال عادی ادامه دارد و پاسخگو هستیم اما حجم کارکنان را تقلیل داده‌ایم.
 
سخنگوی کمیته ملی المپیک درباره احتمال تاخیر در انتخاب لباس کاروان ایران به المپیک توکیو در پی شیوع ویروس کرونا گفت: قرار است طرح نهایی توسط ستاد مد و لباس و با حضور ورزیر ورزش برگزیده شود اما زمان آن مشخص نیست.
 
بازی‌های المپیک توکیو بر اساس برنامه ریزی اعلام شده از ۲۴ جولای تا ۹ آگوست سال ۲۰۲۰ (۳ تا ۱۹ مرداد ۱۳۹۹) برگزار می‌شود. نزدیک به ۱۱ هزار ورزشکار در المپیک و ۴ هزار و ۴۰۰ نفر در پارالمپیک شرکت می‌کنند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایرنا   ،تاریخ انتشار:   10 اسفند 1398،کدخبر:   83695521   ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین