پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹
می توان با صراحت گفت تغییرات مدیریتی صورت گرفته در سازمان اقتصادی کوثر، (رفتن یک سری از بازنشسته و آمدن بازنشسته های دیگر ) تغییری در وضعیت این سازمان مهم اقتصادی ایجاد نکرده است تا جایی که لزوم تحقیق و تفحص جدی از این سازمان به شدت لازم است.منتظر ارایه توضیحات و روشنگری های سازمان اقتصادی کوثر در این رابطه هستیم.

شعار سال:

محمد_رادمنش

سازمان اقتصادی کوثر در حوزه های دامداری، کشاورزی، صنایع الکترونیک، بهداشت و درمان و زمینه های مالی فعالیت دارد. این سازمان در حوزه پدافند غیر عامل نقش بسزایی می تواند داشته باشد به عبارتی نقشی راهبردی و استراتژیک دارد.

به طور مثال هلدینگ کشاورزی کوثر (شرکت سرمایه گذاری کشاورزی) در بحث امنیت غذایی باید پیشتاز و خط مقدم باشد.

سازمانی که باید پیشتاز کشور در حوزه خودکفایی باشد خود به یک شرکت انحصاری وابستگی به واردات تبدیل شده است؟! متاسفانه با وجود این همه ظرفیت ها که در سازمان اقتصادی کوثر وجود دارد باید پرسید: این سازمان چه سهمی از تولید نهاد های دامی را دارد؟

سازمان اقتصادی کوثر با ۸۳ درصد سهم کشور در تولید جوجه یک روزه، چقدر کشور را از بحث واردات خودکفا کرده؟

با وجود میزان ذخیره استراتژیک گوشت مرغ به میزان ۷۵ هزارتن در کشور و سهم بالای واردات گوشت قرمز علیرغم ظرفیت سازمان کوثر در تولید این محصولات هیچ نقش چشم گیری ندارد.

سهم کشور ما در بازار ۶۰۰ هزارتنی گوشت مرغ عراق کجاست؟ چرا کشور ترکیه انحصار این بازار را در دست گرفته است؟

هزاران هکتار زمین مرغوب و قابل کشت در نقاط مختلف ایران در اختیار این سازمان می باشد چه استفاده ای از این زمین ها می‌شود؟

چرا در حوزه دام سبک با صرف میلیاردها تومان برای واردات نژادهای غیربومی با ارز دولتی تاکنون تغییری در وضعیت دام سبک کشور ایجاد نشده است؟ چرا این همه تبلیغاتی که انجام داده‌اند اما در واقعیت بی فایده بودن این پروژه را شاهد بودیم؟

می توان با صراحت گفت تغییرات مدیریتی صورت گرفته (رفتن یک سری از بازنشسته و آمدن بازنشسته های دیگر ) تغییری در وضعیت این سازمان مهم اقتصادی ایجاد نکرده است.

گوشه ای از لیست بازنشستگان هلدینک کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر:

آقای موذن زاده رییس هیات مدیره هلدینگ
آقای علامه در شرکت اشراق
آقای فراهانی شرکت مرغک
آقای ساجدی معاونت مالی هلدینگ
آقای بلالی بازرس ویژه مدیر عامل

از ۵ عضو هیات مدیره مدیره سازمان اقتصادی کوثر ۳ نفر بازنشسته هستند و با دور زدن قانون همچنان در مجموعه فعالیت می کنند:

سید منصور میرمرادی همزمان معاون توسعه و مدیریت بنیاد شهید و رئیس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر

آقای رضاییان عضو هیات مدیره و بازنشسته

آقای‌ محمدرضا باقری (پسرش داماد حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید) عضو هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر و بازنشسته

آیا با این وضعیت بکارگیری بازنشستگان و انفعال در سازمانی که باید پیشتاز اقتصاد مقاومتی و قانون مداری باشد امیدی به تغییر وضعیت می باشد؟

لزوم تحقیق و تفحص جدی از این سازمان از سوی مجلس شورای اسلامی و همچنین ورود جدی بازرسی ویژه بیت رهبری به این موضوع بیش از هر زمان دیگری می باشد.

منتظر ارایه توضیحات و روشنگری های سازمان اقتصادی کوثر هستیم

منبع ،فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین