پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به نامه سرگشاده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که گفته بود این وزیر به تعهدات خود در سفر به گچساران در روز کارگر سال گذشته عمل نکرده واکنش نشان داد.

شعار سال: علی ربیعی در برنامه نگاه روز شبکه محلی دنا در یاسوج، در پاسخ به این سوال که تاج‌گردون در نامه‌ای سرگشاده از شما انتقاد و نارضایتی خود را اعلام کرده، اظهارداشت: هر چیزی را که تعهد کرده‌ام عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه عادت ندارم بدون مطالعه و تامین اعتبار قولی به مردم بدهم، خاطرنشان کرد: معاون تامین‌اجتماعی ما فردا به گچساران می‌رود و قرار بود در آنجا کار کلینیکی را انجام دهیم و حتما برای این پروژه روزشمار می‌گذاریم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دولت یازدهم افزود: البته این را هم بگویم ممکن است شرایطی پیش بیاید و همه چیز در دست ما نباشد.

ربیعی گفت: مراکزی را که ما قول می‌دهیم 24 ماهه و یا 18 ماهه به سرانجام می‌رسانیم و امیدواریم این مرکز در گچساران در کمتر از این زمان به سرانجام برسد.

غلامرضا تاج‌گردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده به استاندار کهگیلویه و بویراحمد با پوزش خواستن از همراهی نکردن با وزیر کار در این سفر، گفته بود که وزیر به وعده‌های خود در گچساران عمل نکرده و نمی‌تواند شاهد وعده‌های جدیدی باشد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایلنا، تاریخ انتشار: 3 شهریور 1395، کد مطلب: 404263 :www. ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین