پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷
فدراسیون جهانی کاراته با انتشار خبری از لغو برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی اروپا ۲۰۲۰ در آذربایجان خبر داد.

شعار سال:  فدراسیون جهانی کاراته با اعلام این خبر در سایت خود نوشت: در پی تصمیم دولت آذربایجان و برای حفاظت از سلامت ورزشکاران که اولیت اول فدراسیون کاراته اروپا است، مسابقات قهرمانی این قاره که قرار بود از تاریخ 6 تا 10 فروردین ماه در باکو آذربایجان برگزار شود، به دلیل شیوع انتشار ویروس کرونا لغو گردید.

با توجه به اعلام قبلی فدراسیون جهانی کاراته و با لغو این مسابقات، نتایج و امتیازات ورزشکاران در مسابقات قهرمانی اروپا 2019 در اسپانیا در رنکینگ المپیک محاسبه خواهد شد.

به نظر می‌رسد با توجه به لغو این مسابقات و همچنین تعویق تمامی مسابقات اروپایی تا یک ماه آینده، برگزاری مسابقات کاراته وان اسپانیا که جایگزین مسابقات مراکش شده بود نیز لغو خواهد شد و مسابقات کاراته وان سالزبورگ اتریش که در اسفندماه سال جاری برگزار شد به عنوان آخرین مسابقه کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ خواهد بود.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23اسفند1398 ، کدخبر: 2222728: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین