پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۸۵۰
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
دفتر ریاست جمهوری سوریه امروز (شنبه) اعلام کرد، به موجب حکمی که از سوی بشار اسد امضا شد انتخابات پارلمانی این کشور در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس جدید به تعویق می‌افتد.
شعارسال: دفتر ریاست جمهوری سوریه امروز (شنبه) اعلام کرد، به موجب حکمی که از سوی بشار اسد امضا شد انتخابات پارلمانی این کشور در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس جدید به تعویق می‌افتد.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، انتخابات پارلمانی سوریه بر اساس برنامه‌ریزی قبلی قرار بود در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ۹۹) برگزار شود اما بشار اسد رئیس جمهور سوریه با امضای حکمی تاریخ برگزاری این انتخابات را به تعویق انداخته و به بیستم مه (۳۱ اردیبهشت) موکول کرد.
 
در بیانیه ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری سوریه منتشر شد آمده است: بشار اسد رئیس جمهور سوریه در راستای تدابیر احتیاطی برای مقابله با کروناویروس حکم شماره ۸۶ سال ۲۰۲۰ را امضا کرده و انتخابات مربوط به نمایندگان پارلمان سوریه را به تعویق انداخته و از ۱۳ آوریل ۲۰۲۰ به ۲۰ مه ۲۰۲۰ موکول کرد.
 
تا کنون هیچ موردی از ابتلای به کروناویروس جدید در سوریه گزارش نشده است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایسنا  ،تاریخ انتشار:   24   اسفند 1398،کدخبر:   98122418617 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین