پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در رابطه با وضعیت موزه‌ها در روزهای کرونایی گفت: این روزها به فضای مجازی تاکید داریم. موزه‌ها در ایام عید به صورت زنده از طریق فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

شعار سال:محمدحسن طالبیان از ارائه تسهیلات و حمایت از موزه ها در روزهای بعد از کرونا خبر داد.

محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در رابطه با وضعیت موزه‌ها در روزهای کرونایی گفت: این روزها به فضای مجازی تاکید داریم. موزه‌ها در ایام عید به صورت زنده از طریق فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

او افزود: برخی فضاها در گذشته کمتر دیده می‌شده و مخاطبان بدان توجه کافی نداشتند که در این برنامه بنا است این فضاها معرفی شود.

طالبیان خاطرنشان کرد: این برنامه در فضای مجازی هر روزه ساعت 3 الی 4 پخش می شود. تا کنون 5 موزه در فضای مجازی معرفی شده است. در روز اول موزه ملی، روز دوم کاخ گلستان، روز سوم سعدآباد، روز چهارم کاخ نیاوران، روز پنجم موزه فرش و روز ششم هم موزه رضا عباسی معرفی شده و این رویکرد ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: موزه ملک، ارتباطات، پست، دفاع مقدس و قرآن هم در برنامه ها وجود دارد.

او تصریح کرد: به هر حال فکر می‌کنیم که باید از فناوری بهره ببریم. این روش در حال حاضر مخاطبین زیادی پیدا کرده اما این طرح مکملِ حضور افراد در این مراکز است و هر یک جای خود را دارد و بعد از کرونا هر دو رویکرد را ادامه خواهیم داد.

به گفته طالبیان این رویکرد سبب تحول موزه‌ها خواهد شد.

معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به وضعیت موزه‌های بخش خصوصی گفت: بسیاری از موزه‌های خصوصی در این برنامه هستند و در فضای مجازی معرفی خواهند شد. در آینده نیز موزه‌های خصوصی می توانند در فضای مجازی ورودی بگیرند.

او در خصوص کمک به موزه‌ها بعد از روزهای کرونایی خاطرنشان کرد: باید تسهیلاتی ارائه کنیم تا این بخش‌ها بتوانند خود را اداره کنند. پس از این دوره تلاش خواهیم کرد که ان‌شاءالله مورد حمایت قرار بگیرند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:7فروردین1399،کد خبر: 981076،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
این داستان موزه های آنلاین به نظرم خیلی جالب بود من که کلی استفاده کردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین