پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
محسن کارگر بیان اینکه محدودیتی در تولید دوربین حرارتی وجود ندارد، گفت: عمده قطعات ساخت این دستگاه داخلی است و به هر میزان که کشور نیاز داشته باشد می توانیم تولید داشته باشیم.

شعار سال:محسن کارگر مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگویی،درباره تولید دوربین حرارتی توسط جوانان فعال و پویا در این شرکت گفت: با حضور یک تیم ۶-۵ نفره موفق به تولید دستگاه تصویربرداری حرارتی شدیم.

وی افزود: نخستین دوربین در زمان شروع بیماری کرونا ساخته شد به طوری که این دستگاه حرارت بدن را اندازه گیری می کند و افرادی را که دچار تب باشند را در زمان عبور شناسایی و از بقیه افراد جدا می کند.

این مدیرعامل شرکت دانش بنیان در ادامه افزود: این حرارت سنج در مکان های پرتردد و شلوغ همچون فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و سامانه های مسافربری مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ازدحام جمعیت نمی توان دمای بدن افراد را به صورت تک به تک اندازه گرفت و در واقع یک اندازه گیری سریع حرارت بدن است.

کارگر یادآور شد: نخستین نمونه از این دستگاه طی مدت ۱۰-۷  روز با شروع ویروس کرونا ساخته شد و توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت شد و در یکی از گرمخانه های شهرداری نصب و راه اندازی شد به طوری که ظرفیت ساخت این دوربین حرارتی را برای نیاز کشور داریم.

هر چه نیاز کشور باشد تولید می‌کنیم

وی با بیان اینکه محدودیتی در تولید دوربین حرارتی وجود ندارد، گفت: عمده قطعات ساخت این دستگاه داخلی است و به هر میزان که کشور نیاز داشته باشد می توانیم تولید داشته باشیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر نیازها و ظرفیت های کشور برای استفاده از این دستگاه دسته بندی نشده و نیازها مشخص نیست ولی شرکت ما توان ساخت ۲۰۰-۱۰۰ عدد دوربین حرارتی را در ماه دارد و با توجه به ظرفیت‌های بالایی که داریم قادر به تولید بیشتری در این زمینه هستیم و با توجه به اولویت های کشور می توانیم خط تولید عادی شرکت را هدایت کنیم برای تولید دوربین حرارتی.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ 11 فروردین 1399، کد خبر:1595008،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
نیازهای کشور خیلی بیشتر از این حرفاست که چندشرکت تازه تاسیس بخوان به طور کامل تامین کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین