پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
وزارت دفاع روسیه امروز، چهارشنبه اعلام کرد، یک هواپیمای حمل و نقل سنگین نظامی مدل آنتونوف ای‌ان-۱۲۴ با ماسک و تجهیزات پزشکی راهی آمریکا شد.
شعارسال: وزارت دفاع روسیه امروز، چهارشنبه اعلام کرد، یک هواپیمای حمل و نقل سنگین نظامی مدل آنتونوف ای‌ان-۱۲۴ با ماسک و تجهیزات پزشکی راهی آمریکا شد.
 
به گزارش ایسنا، وزارت دفاع روسیه اظهار کرد: یک هواپیمای نیروی هوافضای روسیه با ماسک و تجهیزات پزشکی روسیه را به مقصد آمریکا ترک کرده است.
 
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام ارشد دولتی آمریکا پیشتر اظهار کرد که این کشور انتظار دارد روسیه محموله‌ای از تجهیزات محافظتی کارکنان بخش درمانی و ملزومات پزشکی را به این کشور ارسال کند.
 
دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز گذشته اعلام کرد که روسیه برای کمک به ایالات متحده آمریکا در مبارزه با ویروس کرونا تجهیزات و کمک‌های پزشکی به این کشور ارسال می‌کند.
 
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ضمن بحث و گفت‌وگو در مورد شیوع بی‌سابقه کرونا و بازارهای نفت، این پیشنهاد را ارائه کرد.
 
  
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   ایسنا ،تاریخ انتشار:   13 فروردین    1399،کدخبر: 99011306480 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین