پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۰۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد فلسطینی‌ای که روز جمعه به شهادت رسید، غیرمسلح بوده و هیچ تهدیدی برای سربازان به شمار نمی‌رفته است.

شعارسال: ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد فلسطینی غیرمسلحی که روز جمعه به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی کشته شد، قصد عملیات نداشته است.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» تحقیقات اولیه درباره کشته شدن «ایاد زکریا حامد» نشان می‌دهد وی فقط در حال دویدن به سمت گروهی از سربازان اسرائیلی بود که در اثر شلیک مستقیم گلوله جنگی به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی اما درپی این اعتراف، با فرافکنی تلاش کرد این جنایت را به گردن تعصبات مذهبی بیاندازد و مدعی شد که این گروه از سربازان «یهودیان افراطی ارتودکس» از سپاه «کِفیر» بودند.

یکی از اقوام این فلسطینی به هاآرتص گفت زکریا حامد در راه مسجد بوده که به احتمال زیاد از مسیرش منحرف شده بود، ولی هیچ تهدیدی برای سربازان نداشته است.

بر اساس قوانین ارتش رژیم صهیونیستی، چنین تیراندازی‌هایی فقط اگر زمانی که سلاح مظنون شناسایی شود، مجاز هستند و تحقیقات نشان می‌دهد که زکریا حامد هیچ تهدیدی برای سربازان نداشته است.

زکریای 38 ساله روز گذشته از سوی نظامیان صهیونیست مستقر در برج نظامی شهرک «سلواد» در نزدیکی رام‌الله به شهادت رسید. صهیونیست‌ها ادعا کرده بودند وی قصد انجام عملیات شهادت‌طلبانه داشته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6شهریور1395، کدخبر: 13950606001208: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین