پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۶۹۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
رئیس اتحادیه صنف کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه اظهار کرد: حتی اگر این رستوران‌ها و غذاکده‌ها در این ایام باز هم باشند، مشتری ندارند و فروش آن‌ها صفر است.
شعار سال: حسین محمدی، رئیس اتحادیه صنف کبابی، حلیم و آش، درباره ساعات کار و پروتکل در نطر گرفته شده برای برخی مشاغل از جمله رستوران‌ها اظهار کرد: فعالیت این صنف و باز بودن رستوران‌ها و چلوکبابی‌ها هیچ تاثیری در فروش ندارد چراکه مردم به هیچ عنوان به رستوران‌ها و فست فود‌ها مراجعه نکرده و حتی تمایلی به خرید غذا به صورت بیرون بر، ندارند.

او افزود: وضعیت این صنف و سایر اصناف همگن و مشابه بسیار با سایر مشاغل متفاوت است به همین دلیل حتی اگر ساعت کاری هم برای این مشاغل در نظر گرفته شود و اجازه فعالیت داده شود بازهم فعالان این فروش ندارند و اکثرا به دلیل کرایه‌های بالای مغازه‌ها در مرز ورشکستگی قرار دارند، اما جان و سلامتی مردم اهمیت بیشتری دارد.

محمدی تاکید کرد: قوانین مربوط به ساعات تعطیلی و غیر تعطیلی اصناف مربوط به پس از بیستم فروردین بوده و هنوز هیچ قانون و دستورالعملی ابلاغ نشده‌است.

او درباره تمهیداتی که دولت برای این نوع مشاغل و اصناف در نظر گرفته است، گفت: در مباحثی مثل پرداخت مالیات و پرداخت قبوض حامل‌های انرژی معافیت‌هایی از سوی دولت در نظر گرفته و وزارت صمت و اتاق اصناف نیز در این زمینه‌ها وعده‌هایی داده‌اند که امیدواریم به زودی، اجرایی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1399 ، کدخبر: 984403 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین