پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
امروز به طور اتفاقی در یکی از گروه‌های تلگرامی صنفی پزشکی به نامه‌ای برخوردیم که تعجب ما را برانگیخت. در این نامه که در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت خطاب به «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ارسال گردیده است، تاکید شده است که کلیه واحدهای صنفی دامپزشکی ملزم هستند تا پایان هفته جاری نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام نموده و در غیر این‌صورت، فعالیت آنها متوقف و محل کاری آنها تعطیل خواهد شد.

شعار سال:چند روزی است که از اجرای گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی وزارت بهداشت برای کنترل بیماری کووید-۱۹ می‌گذرد و کلیه اصناف و مشاغل بخش خصوصی ازجمله مراکز دامپزشکی بایستی در سامانه‌ای که بدین منظور در وزارت بهداشت طراحی شده است، ثبت‌نام نمایند.

امروز به طور اتفاقی در یکی از گروه‌های تلگرامی صنفی پزشکی به نامه‌ای برخوردیم که تعجب ما را برانگیخت. در این نامه که در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت خطاب به «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ارسال گردیده است، تاکید شده است که کلیه واحدهای صنفی دامپزشکی ملزم هستند تا پایان هفته جاری نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام نموده و در غیر این‌صورت، فعالیت آنها متوقف و محل کاری آنها تعطیل خواهد شد.

آنچه که موجب تعجب است، این است که سازمان نظام دامپزشکی به عنوان متولی ساماندهی دامپزشکی بخش خصوصی کشور، کوچکترین اطلاع‌رسانی در این‌خصوص به‌عمل نیاورده است و در پایگاه و کانال اطلاع‌رسانی این سازمان هیچ‌گونه مطلبی در این‌خصوص بیان نگردیده است!

جای تاسف است که قطعه‌بندی و فروش زمین‌های ویلایی در شمال کشور، فروش خودروی لکسوس، برگزاری تورهای اروپاگردی و... از طریق ارسال پیامک به ۴۰ هزار عضو سازمان نظام دامپزشکی اطلاع‌رسانی می‌گردد ولی موضوعی که کاملاً با فعالیت صنفی اعضا مربوط بوده و عدم آگاهی آنها ممکن است به پلمپ شدن محل فعالیت آنها منجر گردد، با بی‌اعتنایی روبرو می‌گردد؟ آیا فلسفه وجودی تاسیس این سازمان، فروش ویلا بوده است یا ساماندهی فعالیت صنفی دامپزشکی؟ چه کسی پاسخگوی تعطیلی احتمالی و ضرر و زیان اعضای این سازمان به علت بی‌اطلاعی از این موضوع و پلمپ محل فعالیت‌شان خواهد بود؟

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ 25 فروردین 1399، کد خبر:56641 ، www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین