پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۹۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
در چندین نوبت رسانه ها از مذاکرات مختلف شهرداری با چند سرمایه گذار جهت اجرای این قبیل بازارچه ها خبر می دادند، اما به نظر می رسد مدتی است که این موضوع به فراموشی سپرده شده است.
شعارسال:در چندین نوبت رسانه ها از مذاکرات مختلف شهرداری با چند سرمایه گذار جهت اجرای این قبیل بازارچه ها خبر می دادند، اما به نظر می رسد مدتی است که این موضوع به فراموشی سپرده شده است.
 
 طی سالیان گذشته یکی از برنامه های محوری و خوب جهت اجرا در سطح شهر یاسوج به جهت دسترسی آسان و مناسب مردم به بازارهای روز، طرح بازارچه های محله ای در سطح شهر یاسوج و حتی بازارچه جدید جمعه بازار یاسوج بوده است.
 
در چندین نوبت رسانه ها از مذاکرات مختلف شهرداری با چند سرمایه گذار جهت اجرای این قبیل بازارچه ها خبر می دادند.
 
بطوریکه خبرهایی که نویدبخش رونق و توسعه برای مردم سطح شهر یاسوج بود در این بین منتشر می‌شود.
 
اما به نظر می رسد مدتی است که این موضوع به فراموشی سپرده شده است.
 
به تازگی اطلاعاتی به دست این پایگاه خبری رسیده است که شاید حمایت از برخی بی تدبیری ها و شاید هم برخی تخلفات دارد.
 
موضوعی که می‌تواند سرنخ خوبی برای دستگاه های نظارتی و امنیتی استان باشد، هرچند که این رسانه تصمیم دارد طی یک پروسه به این موضوع تحت عنوان پرونده ویژه بپردازد.
 
بعنوان اولین شخص، شهردار یاسوج باید جزییات بیشتری از این روند ارایه دهد تا بهتر مورد مطالبه قرار گیرد!
 
در آینده نزدیک باید منتظر مطالبی ماند که شاید بتوان بهتر در این خصوص بهتر تصمیم گیری کرد، لذا تا آن زمان نمیتوان قضاوتی در این خصوص داشت و شاید این موضوع فعلا در حد یک حرف و سخن باشد.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس   ،تاریخ انتشار:3  اردیبهشت   1399،کدخبر: 156949،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین