پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کرمعلی قندالی گفت:تأخیر بیشتر در کوچ عشایر امکانپذیر نیست، اظهار کرد: امسال کوچ بهاره و جابجایی دام توسط عشایر باید حتی المقدور به صورت ماشینی انجام شود وتاکید کرد:عشایر در زمان کوچ نباید در میانبندها و حاشیه روستاها و شهرها توقف داشته باشند.

شعار سال:کرمعلی قندالی در اولین نشست ویدئوکنفرانسی مدیران امور عشایر کشور در سال ۹۹، با بیان اینکه تأخیر بیشتر در کوچ عشایر امکانپذیر نیست، اظهار کرد: امسال کوچ بهاره و جابجایی دام توسط عشایر باید حتی المقدور به صورت ماشینی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دنبال این هستیم منابع مالی کوچ مکانیزه را تأمین کنیم، تاکید کرد: عشایر در زمان کوچ نباید در میانبندها و حاشیه روستاها و شهرها توقف داشته باشند.

قندالی گفت: باید با دستگاه‌های مربوطه از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها هماهنگ کنیم تا با توجه به اینکه عشایر تاکنون در مقابله با کرونا سلامت بوده اند، کوچ آنان نیز با سلامت انجام شود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران ادامه داد: لازم است پس از کوچ و در زمان حضور عشایر در مناطق ییلاقی نیز خدمات بهداشتی به عشایر برای پیشگیری از ابتلای آنان به کرونا داده شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان امور عشایر در موضوع کرونا به موقع اقدام کرد، گفت: پیش بینی‌های هواشناسی این بود که بارندگی‌ها در فروردین مناسب باشد که خوشبختانه به جز در سه استان، بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر بود و تأخیر در کوچ نیز بر اساس همین پیش بینی‌ها صورت گرفت.

قندالی با اشاره به اینکه برای تأخیر در کوچ دلایل علمی و منطقی داشتم، گفت: تأخیر در کوچ نه تنها به ضرر عشایر نشد بلکه به نفع آنان نیز شد و عشایر نتیجه آن را خواهند دید.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ 3 اردیبهشت1399، کدخبر:1048153،www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
به عشایر در این شرایط کرونایی اساسا رسیدگی نشده و خود این ها با این داستان احتمالا گرفتار شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین