پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۲۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
افشین پیروانی پیرامون حواشی و تنش‌های به وجود آمده در فضای مجازی و برخی اهالی فوتبال بخاطر مباحث مطرح شده از طرف او، ابراز کرد: شاید یک سری حرف‌ها بخاطر تعطیلی فوتبال و خانه نشین بودن عنوان شد، اما من بخاطر پست و مسؤولیتی که دارم، ابتدا باید از تیم پرسپولیس و میلیون‌ها تماشاگر دفاع کنم.

شعارسال:مدیر تیم پرسپولیس به دلیل حواشی به وجود آمده روزهای گذشته که یک طرف قائله‌ها بوده، عذرخواهی کرد.
 
 افشین پیروانی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر پیرامون حواشی و تنش‌های به وجود آمده در فضای مجازی و برخی اهالی فوتبال بخاطر مباحث مطرح شده از طرف او، ابراز کرد: شاید یک سری حرف‌ها  بخاطر تعطیلی فوتبال و خانه نشین بودن عنوان شد، اما من بخاطر پست و مسؤولیتی که دارم، ابتدا باید از تیم پرسپولیس و میلیون‌ها تماشاگر دفاع کنم. اگر آن لحظه کاری کردم و حرفی زدم، بخاطر وظایفم بوده است.
 
او ادامه داد: اینکه مباحث ما به حاشیه کشیده شد، اصلا قبول ندارم. من همین جا از مردم عزیزمان عذرخواهی می‌کنم؛ شاید الفاظی به کار بردیم و حرف‌هایی زده شد که به یک سری توهین شد و به یک سری برخورد؛ شاید توقع نداشتند پیروانی این حرف‌ها را بگوید، اما من مخلص همه هستم و شاید نباید آنطور حرف می‌زدم.
 
مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: اگر به من بی‌احترامی شد، من در کمال احترام، ادب و اخلاق حرف زدم. من سه سال بازیکن اخلاق شدم و با اینکه مدافع بودم، در عمرم کارت قرمز نگرفتم. احترام به بزرگتر و پیشکسوت را بلدم ولی به خودم احترام می‌گذارم تا دیگران مجبور شوند، به من احترام بگذارند. اگر بی‌احترامی شده، من از خودم دفاع کردم.
 
    احترام به بزرگتر و پیشکسوت را بلدم ولی به خودم احترام می‌گذارم تا دیگران مجبور شوند، به من احترام بگذارند. اگر بی‌احترامی شده، من از خودم دفاع کردم.
 
پیروانی عنوان کرد: در روزهای گذشته بخاطر این مسائل یارکشی شد و پیشکسوتان ما نیز حرف‌هایی زدند. پیشکسوتان بخاطر طرفداری از من زنگ تماس گرفتند، اما خدا را شاهد می‌گیرم که گفتم نمی‌خواهم هیچ‌کسی به این داستان ورود کند. به بازیکنان و پیشکسوتان گفتم وارد این موضوع نشوند. البته می‌پذیرم که کار قشنگی نبود و دستم بالاست.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری خبرآنلاین   ،تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت   1399،کدخبر: 1382045،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
از امیر قلعه نویی این رفتار طبیعی بود ولی در شان پیروانی نبود این سبک کارها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین