پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
سعید شعرباف ،در یک فایل ویدئویی که حاوی نقشه هوایی ارتفاعات جنوبی مشهد است، به صورت مفصل درباره محدوده عملیاتی این پروژه توضیح می‌دهد.

شعار سال:این روز‌ها حرف و حدیث درباره حواشی پروژه کمربند جنوبی مشهد دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. در واقع پس از آنکه صدای بیل مکانیکی‌ها دوباره از کوه‌های جنوبی مشهد شنیده شد، فعالان محیط زیستی و دغدغه‌مندان حوزه شهری مشهد، نسبت به ادامه این پروژه اعتراض کردند. اما این بار شهرداری مشهد، مصوبه ستاد تدبیر را با خود داشت تا در این منطقه با هدف ایجاد فضایی برای تفریح مردم، پارکینگ بسازد!

اما یکی از سوالات اساسی این است که پروژه کمربند جنوبی مشهد دقیقا کدام نواحی شهر را با خود درگیر می‌کند.

 

سعید شعرباف، عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، در یک فایل ویدئویی که حاوی نقشه هوایی ارتفاعات جنوبی مشهد است، به صورت مفصل درباره محدوده عملیاتی این پروژه توضیح می‌دهد.

شعرباف در اینستاگرام خود نوشته است: حالا که امکان مباحثه‌های تخصصی رسانه‌ای در مقیاس وسیع در صدا وسیما و سایر رسانه‌های رسمی فراهم نیست، ان شاءلله به صورت مرتب، نکات و پیشنهاداتمان در مورد ارتفاعات جنوب مشهد را روی کالبد این منطقه در هفته‌های آینده در همین صفحه شرح خواهیم داد. شاید گوش شنوایی یافت شود.
تعداد بازدید : 148
 
شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ15 اردیبهشت ۱۳۹۹،کد خبر:845434،www.snn.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین