پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: تاکنون 27 هزار میلیارد تومان برای مجموعه اقداماتی که این ستاد در جریان کرونا انجام داده، اختصاص داده شده است.

 

شعار سال: محمد مخبر دیروز در مراسم توزیع یک میلیون بسته غذایی و بهداشتی میان آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در جریان شیوع کرونا در کشور توانست برخی از دارو‌هایی که به‌صورت وارداتی به کشور وارد می‌شد را تولید کند، همچنین تجهیزات مختلفی در کشور تهیه کند.
مخبر با بیان اینکه ظرفیت تولید ماسک در روز‌های ابتدایی شیوع کرونا در کشور روزانه چهار هزار عدد بود، افزود: ستاد اجرایی در حال حاضر ظرفیت تولید چهار میلیون ماسک را در کشور دارد.
وی با بیان اینکه در تهیه و توزیع تجهیزات مشکل نداریم، ادامه داد: برای تشخیص بیماری کرونا نیز قدم‌های خوبی برداشته شده است، همچنین سلول درمانی و پلاسما درمانی اقدامات دیگری است که در زمینه درمان کرونا در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام شده است.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه با شروع ویروس کرونا در کشور کاروان‌های سلامت را به قم، گیلان و مازندران اعزام کردیم، گفت: بسته‌های غذایی که امروز اهدا شد شامل برنج، مرغ، ماکارونی و... بود که ارزش آن ۳۲۰ هزار تومان است و در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان برای این بخش سرمایه‌گذاری شده است.
مخبر با‌ اشاره به اینکه قرارگاه‌هایی در سراسر کشور ایجاد شده است که توزیع اقلام بهداشتی و غذایی را مدیریت می‌کنند، عنوان کرد: بیش از هزار و 500 میلیارد تومان بلاعوض در جریان کرونا در اختیار آسیب‌دیدگان قرار گرفته است.
وی با اعلام اینکه ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد شغل افراد آسیب‌دیده از کرونا اختصاص داده شده است، افزود: ۲۰ درصد ۴۰ هزار طرح‌ اشتغال‌زایی کوچک که سال گذشته راه‌اندازی شدند، در جریان کرونا آسیب دیدند که ۵۰۰ میلیارد تومان برای کمک به این بنگاه‌های کوچک در نظر گرفته شده است.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه در مجموع اقداماتی که ستاد اجرایی در جریان شیوع کرونا انجام داد، ۲۷ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، ادامه داد: هر زمان که به مردم تکیه کردیم توانستیم کار‌های بزرگ انجام دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از روزنامه کیهان ، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 187416 ،kayhan.ir   . www

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین