پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
کارشناسان سامانه‌ی پشتیبانی تلفنی اینترنت مخابرات پاسخگوی تماس گیرندگان نیستند.
شعار سال: سامانه کارشناسان سامانه ۲۰۲۰ پاسخگوی تماس‌گیرندگان نیستند.

در تماس با این سامانه برای قرارگیری در صف پاسخگویی کارشناسان باید مراحلی را انجام می‌داد که حدود یک دقیقه و سی ثانیه طول کشید.

بعد از این مدت پیامی برای پخش می‌شود که مدت زمان تقریبی انتظار پنج دقیقه؛ با تمام شدن مدت زمان انتظار بوق اشغال پخش می‌شود و کسی پاسخگو نیست.

این روند سه بار رخ داد و یعد از صرف حدود ۲۰ دقیقه زمان کسی پاسخگو نبود.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف، تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1399، کد خبر: 230449، www.ensafnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ستار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
2
من یازده روزه که قصد ارتباط با پشتیبانی اینترنت مخابرات رو دارم ولی هنوز نتونستم به کارشناس وصل بشم. کارم گیمنت هست شاید روزی بیشتر از سه ساعت پشت سرهم به ۲۰۲۰ زنگ میزنم. در هرساعت از شبانه روز. ولی بعد از رسیدن به نفر اول صف انتظار، تماس قطع میشه. با چند خط تلفن امتحان کردم ولی نشد. بنظر من درحال حاضر اینترنت مخابرات فاقد پشتیبانی میباشد.
مدیر پایگاه

دوست عزیز، سلام 
مورد اشاره شده ، صرفا مشکل شما نیست . مشکل بخش زیادی از مشتریان این شرکت نسبتا انحصاری غیر پاسخگوی و تا اندازه ای ناکارآمد است. بارها و بارها به وزیر گلایه شده است، اما کو گوش شنوا؟ 
این شرکت با این سطح و حجم از عدم  پاسخگویی  ها  ، لیاقت  خدمات  رسانی  به شهروندان  ایرانی  را ندارد.  برای  هر  محکمه  یا  نهاد  نظارتی  که  درخواست  سند  کند،  آماده  ارایه  اسناد  هستیم  .

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین