پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
فرمانده نیروی دریایی ارتش از نصب بروزترین تجهیزات نظامی دنیا روی شناورهای سطحی و زیرسطحی ایران در حال حاضر خبر داد.

شعار سال: امیر دریادار حسین خانزادی روز دوشنبه با حضور در منطقه یکم نیرو دریایی ارتش در بندرعباس، از نزدیک در جریان روند ساخت و تعمیر تجهیزات نظامی مستقر در کارخانجات قرار گرفت.

امیر دریادار حسین خانزادی در جریان این بازدید با اشاره به متکی بودن جوانان و متخصصان نیروی دریایی ارتش بر دانش بومی در ساخت تجهیزات گفت: در حال حاضر بروزترین تجهیزات نظامی روز دنیا بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی نصب است و این خودکفایی در تمام حوزه‌ها را مدیون تلاش شبانه روزی فرماندهان و کارکنان هستیم.

*** بازدید از تولید تجهیزات و پیشرفت پروژه‌ها

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان به همراه امیر رستگاری معاون صنایع دریایی وزارت دفاع با حضور در محل صنایع دریایی شهید درویشی از تولید تجهیزات و پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت یگان‌های دریایی بازدید کرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار 15    اردیبهشت    99، کد خبر:    171618، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین