پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۸۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
رضا وطنخواه، درباره حضور پر رنگ دلال‌ها در بدنه فوتبال ایران عنوان کرد: در زمان ما این موارد یا نبود و یا اگر هم وجود داشت آنقدر کم بود که به چشم نمی‌آمد چون هیچ‌وقت پول در فوتبال نبود. اما از روزی که پول وارد این فوتبال شد آن هم در حد کلان این مسائل هم کم کم ایجاد شد، البته دیگر به این افراد دلال گفته نمی‌شود در واقع به عنوان ایجنت فعالیت می‌کنند.

شعارسال:پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان عزم جدی برای مقابله با بی‌قانونی‌ها داشته باشند.
 
رضا وطنخواه، پیشکسوت پرسپولیس، درباره حضور پر رنگ دلال‌ها در بدنه فوتبال ایران عنوان کرد: در زمان ما این موارد یا نبود و یا اگر هم وجود داشت آنقدر کم بود که به چشم نمی‌آمد چون هیچ‌وقت پول در فوتبال نبود. اما از روزی که پول وارد این فوتبال شد آن هم در حد کلان این مسائل هم کم کم ایجاد شد، البته دیگر به این افراد دلال گفته نمی‌شود در واقع به عنوان ایجنت فعالیت می‌کنند.
 
او اضافه کرد: البته دیگر حضور ایجنت در رشته‌های ورزشی حتی در دنیا هم مرسوم شده است. شما حتی اگر بخواهید یک ملک را هم بخرید باید به دفتر املاکی مراجعه کنید اینطور نیست که در تک تک خانه‌ها را بزنید بنابراین در ورزش هم حضور این ایجنت‌ها که واسطه باشند بد نیست ولی باید در چارچوب قانون عمل و کار کنند که متاسفانه در ایران به این شکل نیست و همین می‌شود که اسم دلال را به خود می‌گیرند و باید با متخلفان برخورد شود. امیدوارم فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان عزم جدی برای مقابله با این بی‌قانونی‌ها داشته باشند.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   برنا ،تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت   1399،کدخبر:998850  ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین