پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۰۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
پیشکسوت پرسپولیس اظهار امیدواری کرد مدیریت جدید باشگاه بتواند در ماموریتی که برعهده دارد، موفق عمل کند.

رضا وطنخواه، مربی اسبق تیم ملی و بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به انتخابات مدیریتی جدید پرسپولیس گفت: ای‌کاش مسئولان برای انتخاب مدیران باشگاه با پیشکسوتان بیشتر مشورت می‌کردند و پیشنهادهای ما را هم می‌شنیدند.

او ادامه داد: پرسپولیس کادر فنی موفقی دارد و نتایجی که کسب کرده نشان می‌دهد مربیان تیم در مسائل فنی خوب عمل کرده‌اند. به اعتقاد من استفاده از پیشکسوتان و نفراتی مثل پروین، مایلی‌کهن و کلانی در مباحث فنی تیم می‌تواند گام رو به جلویی برای پرسپولیس در مسائل فنی باشد.

وطنخواه درخصوص مدیریت جدید باشگاه خاطرنشان کرد: من آشنایی با ایشان ندارم و امیدوارم در پرسپولیس موفق عمل کند و عملکردشان در باشگاه بزرگ پرسپولیس خوب باشد.

او درمورد شرایط پرسپولیس برای لیگ برتر گفت: نسبت به پارسال ستاره‌هایی از تیم جدا شده‌اند و این موضوع می‌تواند در روند کاری تیم تاثیرگذار باشد. امیدوارم نفرات جدید بتوانند این خلا را پر کنند تا پرسپولیس امسال نیز بتواند قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند. از خدا می‌خواهم پرسپولیس قهرمان آسیا شود و در این مسیر جدایی ستاره‌ها از پرسپولیس کمی نگران‌کننده است. باتوجه به قدرت تیم‌های شرق آسیا پرسپولیس برای فینال کار سختی پیش‌رو دارد اما امیدوارم این اتفاق برای پرسپولیس رخ بدهد و سال‌ها پس از قهرمانی پاس، پرسپولیس نیز بتواند در آسیا قهرمان شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:99081509651، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
به نظر من که اوضاع تیم پرسپولیس هیچ وقت رنگ ارامش رو از این به بعد نخواهد دید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
برای تیم های ایران و مخصوصا تهران باید یکاری کنیم تا سریعا از این مشکلات بیرون بیاین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
اوضاع تيم اصلا خوب نيست و شرايط خوبي رو طي نميكنه تيم ما براي چي بايد پاسوز بحران هاي ابي ها بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین