پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
رحمدل بامری گفت:پس از اسکان اضطرای خانوارهای آسیب دیده از آتش سوزی، توزیع اقلام زیستی در بین این افراد آغاز شده و جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های متولی در حال امدادرسانی و رسیدگی به مشکلات مردم آسیب دیده هستند.

شعار سال:رحمدل بامری گفت: پس از اسکان اضطرای خانوارهای آسیب دیده از آتش سوزی، توزیع اقلام زیستی در بین این افراد آغاز شده و جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های متولی در حال امدادرسانی و رسیدگی به مشکلات مردم آسیب دیده هستند.

وی بیان کرد: در یک هفته اخیر سه آتش سوزی در محدوده اسکله صیادی هفت تیر، منطقه کپری جنگلوک و پلاژ ساحلی تیس منطقه آزادچابهار رخ داده و خسارت های مالی سنگینی به مردم وارد شده است.

فرماندار چابهار افزود: در آتش سوزی ۲۴ ساعت گذشته در محدوده کپرهای ساخته شده اسکله صیادی هفت تیر صیادان شاهد سوخته شدن ادوات صید، سوخت قایق ها و ماهور صیادی بودند و خسارت زیادی به آنان وارد شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه به صورت کاملا غیراصولی صیادان کپرهایی در حاشیه دریای کوچک خلیج چابهار نصب و سوخت(بنزین) و ادوات صید را در آن نگهداری می‌کنند که در آتش سوزی موجب خسارت سنگین به صیادان می‌شود، خاطرنشان کرد: نیاز است اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان و شهرداری برای ساماندهی اسکله هفت تیر اقدام تا شاهد اینگونه خسارت ها و وقوع آتش سوزی نباشیم.

بامری ادامه داد: در این سه عملیات اطفا حریق در مجموع ۱۵ خودروی سبک و سنگین آتش نشانی با ۳۵ نیرو از شهرداری، اداره کل بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزادچابهار همکاری داشتند.

وی بیان کرد: متاسفانه در هر سه حادثه آتش سوزی شامل آتش‌سوزی در مجتمع غذایی پلاژ ساحلی تیس، انبار سوخت قایق ها دریا کوچک و محله فقیرنشین جنگلوک چون جنس محل حریق از نوع چوب و کپری، کامپوزیت و یونولیت فشرده بوده سرایت آتش‌سوزی به شدت بالا رفته و دامنه خسارت های مالی را بیشتر کرده است.

فرماندار چابهار ادامه داد: عملیات اطفا حریق در پلاژ ساحلی تیس حدود یک ساعت به طول انجامیده و در این حریق متاسفانه از مجموع ۱۵ غرفه ۱۰ غرفه کاملا سوخته و از بین رفته و به سه غرفه خسارت‌هایی وارد شده است،

وی اظهار داشت: خوشبختانه این سه حادثه تلفات جانی نداشته و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 19 اردیبهشت 1399، کد خبر:83779840،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین