پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
جواد لاریجانی در واکنش به بیانیه جدید احمد شهید در رابطه با اجرای مجازات اعدام تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: باید احمد شهید و دیگر کشورهای غربی از ایران متشکر باشند .

شعارسال: در واکنش به بیانیه جدید احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران در رابطه با اجرای مجازات اعدام تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر، اظهار کرد: این اتهامات جدید نیست، به هر صورت ما بر اساس قوانینی که داریم، کسانی که در قاچاق مواد مخدر نقش عمده داشته‌اند و جوانان مملکت را به نابودی کشانده‌اند به اشد مجازات محکوم می‌کنیم که این مجازات ممکن است حبس ابد و یا اعدام باشد.

وی گفت: باید احمد شهید و دیگر کشورهای غربی از ایران متشکر باشند چون مواد مخدر از افغانستان تولید می‌شود و مقصد نهایی آن‌ها‌ پاریس، برلین، واشنگتن و ... است.

این مسئول عالی قضایی اظهار کرد: البته در ایران بر اساس مسئولیت خودمان عمل می‌کنیم و آن‌ها به جای این که از ما تقدیر کنند ما را تقبیح می‌کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11شهریور1395، کدخبر: 1175593: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین