پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۶۰۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
حمید حسینی گفت: تجارت کشور در زمانی که آقای رحمانی سکاندار وزارت صمت بود به حالت تعطیل درآمد و به نظر می‌رسد در یک سال و نیم گذشته فقط وقت کشور تلف شد.

شعار سال: حمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی اظهار داشت: مدتی است انتخابات اتاق‌های مشترک با مشکل مواجه شده‌اند. اتاق مشترک ایران و عراق که مهم‌ترین بازار صادراتی ایران است با مشکل همراه شده است.

وی بیان کرد: طبق آیین نامه جدید، اتاق‌های مشترک برای انتخابات و برگزاری مجمع باید حداقل ۵۰ درصد اعضا حضور داشته باشند، اما اعضای اتاق مشترک ایران و عراق که اغلب در شهر‌های دیگر سکونت دارند انگیزه حضور در مجمع را ندارند. تاکنون دوبار جلسه مجمع تشکیل شده، اما به حد نصاب نرسید.

حسینی افزود: شش ماه است اتاق مشترک ایران و عراق پیشنهاد خود را به شورای نظارت ارائه داد تا حضور ۵۰ درصدی اعضا در مجمع به ۲۵ تا ۳۰ درصد برسد. اکنون اتاق مشترک ایران و چین هم همین مشکل را دارد و تجارت کشور در زمانی که آقای رحمانی سکاندار وزارت صمت بود به حالت تعطیل درآمد و به نظر می‌رسد در یک سال و نیم گذشته فقط وقت کشور تلف شد.

این عضو اتاق بازرگانی بیان کرد: مشخص نیست مسئولان وقت با چه هدفی نسبت به این موارد بی توجه هستند، اما ظاهرا درک نکردن موضوع و وقت نگذاشتن می‌تواند مهم‌ترین عامل برای فراموش شدن بخش تجارت کشور باشد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری 90 اقتصادی ، تاریخ انتشار 25    اردیبهشت    99، کد خبر:    2130828، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین