پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۷۶۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
تیم تحقیق محمد حسین ادیب بر یک چیز تمرکز دارد .با همین شرایط و با همین محدودیت ها ، چگونه می توان بهتر کاسبی کرد .٩٩ درصد فضای مجازی بیان تهدیدات است شماها بلد نیستید فرصت را شناسایی کنید .مشکلات اقتصاد « گازی ، کشاورزی » کم نیست ، فکر نکنید اگر این مشکلات را لیست کردید ما به اقتصاد نفتی ، بازرگانی بر می گردیم ، یا اگر این مشکلات را لیست کردید و لیست شما درست هم باشد دیگر در این اقتصاد نمی توان پول درآورد .

شعار سال: برای اینکه ثروتمند شوید باید بر دو چیز متمرکز شوید : امید و شناسایی فرصت ها ، کانال های تلگرامی و اینستاگرام به بانک تبدیل شده اند و به مردم در ٩٩ درصد دوچیز قرض می دهند ، یاس و تهدید.

در مقابل امید به مردم ، یاس قرض می دهند و به جای معرفی فرصت ها مدام بر شناسایی تهدید ها تمرکز می کنند و به مردم تهدید: قرض می دهند .

با معرفی رزومه ای از تهدید ها و فرصت ها ، یک ریال هم فعال اقتصادی نمی تواند ، ثروت بدست آورد .

با حرف های مطرح در فضای مجازی در ٩٩ درصد موارد کسی نمی تواند کاسبی موفقی ایجاد کند در ٩٩ درصد موارد ، ممبر ها در اينیستاگرام در پاسخ ، فقط بر یاس و تهدید تمرکز دارند که با آن پول نمی توان بدست آورد ، البته یک درصدی ها را جدا کنید که بحث دیگری است .

در نقد تحلیل های ما وقتی بر فرصت ها تاکید می شود به بیان تهدید ها می پردازند که درست است اما چشم مردم از این گونه حرف ها پر است ، چیزی که جایش خالی است شناسایی فرصت ها در همین شرایط است .

بگذارید حرف آخر را بزنم ، تیم تحقیق محمد حسین ادیب بر یک چیز تمرکز دارد با همین شرایط و با همین محدودیت ها ، چگونه می توان بهتر کاسبی کرد .٩٩ درصد فضای مجازی بیان تهدیدات است شماها بلد نیستید فرصت را شناسایی کنید .

عده ای با ما بحث فلسفی می کنند و مدام در حوزه اقتصاد ، فیلسوفی می کنند ، مدام حرف های ما را با حالت ایده آل می سنجند و به قضاوت آن می نشینند و البته وقتی وضع موجود را با حالت ایده آل بسنجید قضاوت در مورد وضع موجود منفی است و حق با شماست .

اما در حوزه اقتصاد فیلسوفی کردن ، با آن نمی توان پول در آورد ، تیم تحقیق ما از این مرحله عبور کرده است ، ما می گوییم با حرف های دانشگاهی و فلسفی صرف نمی توان پول در آورد .باید اطلاعات کف بازار را با متد دانشگاهی آنالیز کرد. ما این کار را می کنیم .

ما با دانشگاهیانی که ارتباط زنده و بروز با اقتصاد ندارند و اطلاعات کف بازاری ندارند مشکل داریم .

ما با افرادی که در همین اردیبهشت با پروسه فروش درگیر نیستند و نمی دانند الان چگونه باید خرید و فروخت هم مشکل داریم ، توصیه های اینها و تحلیل های اینها کمتر از دسته اول خطرناک نیست .

کسانی که در اردیبهشت یک میلیون تومان فروش نداشته اند وارد فضای اینستاگرام ما می شوند و استراتژی معاملاتی می دهند ، کسی که با اقتصاد درگیر نیست اولا حرف های ما را نمی فهمد و ثانیا مخاطب ما نیست ، ما برای اینها محتوا تولید نمی کنیم .

حرف های ما فقط برای کسانی است که الان درگیر بازار اند و فردا چک دارند و موجودی کالا دارند و می خواهند بدانند بهترین تصمیم چیست ؟

تماشاچی های بازار لطفا برای کسانی که درگیر بازار اند دستورالعمل معاملاتی صادر نکنند.

اشکال ٩٠ درصد دانشگاهیان ما این است که بعضاً آفتاب یک کارخانه را به عمر ندیده اند اما در مورد تولید کارخانه ای آنالیز می دهند که اشتباه است .

کسی که از وضعیت کارخانه ها در اردیبهشت اطلاعات کف بازاری بروز نداشته باشد حق ندارد در مورد صنایع نظر بدهد اگر هم نظر بدهد توصیه هایش فقط به ورشکست شدن منجر میشود .

علاوه بر اینگونه دانشگاهیان بریده از بازار ، ٧٠ درصد از فعالین اقتصادی سابق در دوره انتقال از اقتصاد « نفتی ، بازرگانی » به اقتصاد « گازی ، کشاورزی » بیکار شده اند و دارند به زمین و زمان دشنام می دهند و به جای اینکه به دنبال کسب مهارت های متناسب با شرایط جدید باشند منکر شرایط جدید میشوند و مشکلات اقتصاد « کشاورزی ، گازی » را لیست می کنند انگار که اقتصاد « گازی ، کشاورزی » هیچ مشکلی ندارد و کافی است تا فرد به آن ورود کند و همین طور پول پارو کند .

مشکلات اقتصاد « گازی ، کشاورزی » کم نیست ، فکر نکنید اگر این مشکلات را لیست کردید ما به اقتصاد نفتی ، بازرگانی بر می گردیم ، یا اگر این مشکلات را لیست کردید و لیست شما درست هم باشد دیگر در این اقتصاد نمی توان پول درآورد .

شما با لیست کردن این مشکلات بدون ارائه راهکار حل آن مشکلات ، دارید اعتراف می کنید که در شرایط جدید امکان موفق شدن ندارید .

کسانی که مهارت غلبه بر مشکلات اقتصاد « گازی ، کشاورزی » را ندارند ، در دوره جدید باید استخدام شوند و نمی توانند به صورت خویش فرما وارد بازار شوند .

محمدحسین ادیب

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین