پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۷۶۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
جالب است بدانید بنیاد مستضعفان اخیرا پس از رشدی که در بازار سرمایه ایجاد شده، تقریبا به اندازه ۱۴۰۰میلیارد تومان به‌طور مستقیم با فروش درصدی از سهام شرکت‌هایی که در بازار سرمایه دارد، نقدینگی جذب کرده است.این در حالی‌ست که ارزش روز دارایی‌های بورسی که مستقیما در اختیار بنیاد قرار دارد، به بیش از ۲۲هزار میلیارد تومان رسیده است.

شعار سال: هفته گذشته رییس کمیته امداد در نامه‌ای از کمک ۷۰میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به کمیته امداد تشکر کرد.

جالب است بدانید بنیاد مستضعفان اخیرا پس از رشدی که در بازار سرمایه ایجاد شده، تقریبا به اندازه ۱۴۰۰میلیارد تومان به‌طور مستقیم با فروش درصدی از سهام شرکت‌هایی که در بازار سرمایه دارد، نقدینگی جذب کرده است.

این در حالی‌ست که ارزش روز دارایی‌های بورسی که مستقیما در اختیار بنیاد قرار دارد، به بیش از ۲۲هزار میلیارد تومان رسیده است.

البته این از مزایای بازار سرمایه است که تغییرات مالکیت شرکت‌ها در آن شفاف و قابل ردگیری است و الا اساسا بنیاد مستضعفان صورت‌های مالی سال‌های ۹۷ و ۹۸ خود را منتشر نکرده است.

آقای عبدالملکی ۷۰ میلیاردی که از بنیاد گرفتید از حباب بورس بود!

 

آقای عبدالملکی ۷۰ میلیاردی که از بنیاد گرفتید از حباب بورس بود!برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین