پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۶۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
امان الله شهنوازی نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و پاکستان: مرز میرجاوه -مرز رسمی کشور پاکستان با ایران- حدود ۲ روز است که باز شده و بازارهای مرزی نیز به تدریج درحال بازگشایی هستند. درحال حاضر از مرز میرجاوه فقط کالاهای اساسی و مواد غذایی اجازه خروج دارند.

شعار سال:امان الله شهنوازی نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و پاکستان: مرز میرجاوه -مرز رسمی کشور پاکستان با ایران- حدود ۲ روز است که باز شده و بازارهای مرزی نیز به تدریج درحال بازگشایی هستند. درحال حاضر از مرز میرجاوه فقط کالاهای اساسی و مواد غذایی اجازه خروج دارند.

وی بیان کرد: مشکل اصلی ما در مزر میرجاوه عدم صدور ویزا به دلیل تعطیلی کنسولگری این کشور است. البته مقرر شده که در هفته جاری دیگر کالاها نیز بتوانند به این کشور صادر شوند.

شهنواری افزود: حدود ۸۰۰ دستگاه کامیون در ۳ ماه گذشته در مرز میرجاوه متوقف شده‌اند. درحال حاضر روزانه فقط ۱۰ کامیون و با بار مواد غذایی اجازه خروج از مرز را دارند، که این مسئله موجب ایجاد ترافیک شدید در این مرز شده است. بارهای این کامیون‌ها اغلب سرامیک، کاشی، گاز و مواد غذایی و خواروبار است و تا زمان تسهیل تردد حداکثر ۲ ماه زمان نیاز است.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت نود اقتصادی ، تاریخ 28 اردیبهشت 1399، کدخبر:2130890،www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین