پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۶۷۷۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
مهدی گودرزی مدیر شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان اظهار داشت: هم اکنون در دوره بلوغ بازار سرمایه و بورس در اقتصاد ایران هستیم پس تمام تلاش دولت بر این است که ضمن حفظ رونق بورس پس انداز‌ها و نقدینگی موجود را وارد این بازار و پس از آن به کمک این حجم منابع اقدام به تامین مالی برای طرح‌های توسعه‌ای و پروژه‌ها کند؛ درواقع بازار بورس به منبع درآمد جدیدی هم برای دولت و هم برای خانوار‌ها تبدیل شده و این مساله را نمی‌توان براحتی کنار گذاشت.
شعار سال: مهدی گودرزی مدیر شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان در خصوص شرایط بازار گفت: با توجه به شرایط کنونی اقتصاد میتوان گفت که ۳ چالش اصلی برای رشد پیش روی بازار سرمایه است.

تاثیر مثبت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

وی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تاثیر آن بر صنایع و شرکت‌ها را چالش نخست اعلام و بیان کرد: بسیاری از صنایع از جمله دارو، غذا، لاستیک و برخی پتروشیمی‌ها و .. صنایع مهمی هستند که از این مورد تاثیر مثبت میگیرند.

طعم لذیذ درآمد‌های ناشی از بورس برای دولت

این کارشناس ارشد بازار سرمایه اضافه کرد: موضوع بعدی را میتوان تبدیل شدن بازار سرمایه به چالش اصلی اقتصادی دولت دانست، به عبارت دیگر در شرایط فعلی طعم درآمد‌های ناشی ازبورس برای دولت در این شرایط بحرانی بسیار لذیذ است، لذا به نظر نمی‌رسد که برنامه‌های دولت برای بازار بورس در این زمان به پایان رسیده باشد.

رشد سهام صادراتی در پی افزایش نرخ دلار

گودرزی افزود: هم اکنون در دوره بلوغ بازار سرمایه و بورس در اقتصاد ایران هستیم پس تمام تلاش دولت بر این است که ضمن حفظ رونق بورس پس انداز‌ها و نقدینگی موجود را وارد این بازار و پس از آن به کمک این حجم منابع اقدام به تامین مالی برای طرح‌های توسعه‌ای و پروژه‌ها کند؛ درواقع بازار بورس به منبع درآمد جدیدی هم برای دولت و هم برای خانوار‌ها تبدیل شده و این مساله را نمی‌توان براحتی کنار گذاشت.
مدیر شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان ضمن اشاره به رشد نرخ نیمایی دلار و بازار آزاد ادامه داد: به طور کلی افزایش نرخ دلار همواره محرک رشد سود و قیمت سهام صادراتی خواهد شد.

بازار به روند صعودی خود ادامه میدهد

وی در خصوص وضعیت بورس بیان کرد: بطور کلی بازار روند رونق و رشد خود را ادامه خواهد داد که البته صنایع و شرکت‌هایی که متاثر از متغیر‌های ذکر شده هستند سریعتر وارد فاز رشدی خواهند شد.

نکته
طعم لذیذ درآمد‌ها برای کارگزاری‌های انحصار طلب که هسته معاملاتیشون مشکل داره

برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین