پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۸۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
شاهرخ کناری از رایزنی با ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت‌های تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: بدون شک مسئولان ملی نمی‌خواهند بویراحمد و دنا قربانی شیوع کرونا شود.

شعار سال: فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص تمهیدات کرونایی شهرستان بویراحمد گفت: در برش شهرستانی و استانی تصمیماتی اتخاذ شده است که امید وارم در حوزه ملی مجوز اجرا صادر شود.
شاهرخ کناری گفت: تصمیمات استانی مستلزم تایید ستاد ملی کرونا در کشور بوده و با توجه به مهاجر پذیر بودن بویراحمد از مسئولانی ملی برای عید فطر با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز استان خوزستان درخواست شده است.
کناری با اشاره به اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طریق تماس‌های تلفنی و مکتوب محدودیت‌هایی برای استان درخواست کرده اند، امید وارم با صدور مجوز‌های از ستاد ملی کرونا کنترل شهر از دست استاندار و فرمانداری خارج نشود.
وی تاکید کرد: با ایجاد محدودیت‌هایی می‌توان از شیوع ویروس کرونا در تعطیلات فطر جلو گیری کرد.
فرماندار بویراحمد در پاسخ به اینکه آیا مسئولان ملی حاظر می‌شوند بویراحمد و دنا را قربانی سفر‌های تعطیلات عید فطر نکنند با توجه به وضعیت قرمز استان خوزستان گفت: شهرستان‌های گرمسیری، بویراحمد و دنا در معرض خطر هستند و استاندار در این خصوص حساس شده اند و پیگیر موضوع هستند و بدون شک مسئولان ملی با توجه به اینکه بویراحمد پیک این سفر‌ها هست، نمی‌خواهند قربانی شویم.
وی در پایان گفت امیدوارم کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری که در همسایگی استان خوزستان قرار دارند با توجه به وضعیت شیوع کرونا و آب و هوای خوب از پک محدودیتی ویژه و منع تردد برخوردار شود.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، کدخبر: 158081، تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1399، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین