پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۸۲۶۵
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشورتخصیص اعتبارات طرح‌های عمرانی ملی و استانی به میزان بالغ بر ٣١٢٢٠میلیارد تومان را ابلاغ کرد.
شعارسال:به منظور تسریع دراجرای طرح‌های عمرانی اولویت دار و در راستای تحقق شعار #جهش‌تولید درسال جاری، دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشورتخصیص اعتبارات طرح های عمرانی ملی و استانی به میزان بالغ بر ٣١٢٢٠میلیارد تومان را ابلاغ کرد.
 
این منابع شامل طرح‌های عمرانی ملی به میزان ٢١٨٠٠ میلیاردتومان، طرحهای استانی ویژه به میزان ١۶٧۴میلیارد تومان، پروژه های استانی به میزان۶٢٠٠میلیارد تومان و اعتبارات متفرقه ازجمله طرح آب‌های مرزی و طرح گرمسیری ١۵٢٠میلیارد تومان بوده است.
 
با پرداخت این اعتبارات تعداد زیادی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ازجمله مصوبات سفرهای استانی رهبرمعظم انقلاب و رییس جمهور تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند که منجربه جهش تولید و اشتغال و توسعه ملی و منطقه ای خواهد شد.
 
بر این اساس در راستای اهداف اقتصادمقاومتی، اعتبارات مصوب طرحهایی که امسال به بهره برداری میرسندبه طور کامل تخصیص یافته است.
 

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایلنا ،تاریخ انتشار:  8 خرداد 1399،کدخبر:   919334 ،www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین