پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۱۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
محمد علی شجاعی گفت: برای تحقق سیاست های این سند باید مباحث و اشکالات حوزه های مختلف مطرح بررسی و بدون چانه زنی حل شود.

شعار سال:محمد علی شجاعی در این نشست اظهار داشت: در سند سازگاری با کم آبی استان باید تمامی آمار و ارقام با یکدیگر همخوانی داشته باشند و دستگاه های اجرایی گزارش نهایی یکدستی را به وزارتخانه‌های متبوع ارسال کنند.

شجاعی تاکید کرد: برای تحقق سیاست های این سند باید مباحث و اشکالات حوزه های مختلف مطرح بررسی و بدون چانه زنی حل شود.

وی افزود: در ارسال گزارش نهایی این صنعت توسط دستگاه‌های اجرایی به وزارتخانه متبوع هیچ اداره‌ای حق ارسال نظر شخصی خود را ندارد و باید منافع استان را در نظر بگیرند.

شجاعی گفت: اگر در این صنعت توسعه کشت های گلخانه ای و کم آب و مطرح شده است باید کشت های جایگزین و تکنولوژی مورد نیاز نیز مشخص باشد.

 

وی مطرح کرد: قوانین مربوط به اسناد بالادستی برای استفاده صنایع از پساب احصا و در سند سازگاری با کم آبی و استان لحاظ شود تا با ارائه برنامه، صنایع استان به سمت استفاده از پساب و شبکه های فاضلاب بروند.

شجاعی همچنین بر جمع‌بندی آمار صنایع آلاینده و صنایع بالای ۱۰۰ هزار متر مکعبی استان نیز تاکید کرد و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی را محلی قانونی برای سرمایه گذاری عنوان کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1399، کد خبر:11013403،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین