پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۱۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: سال گذشته ۱۴۲۴ هکتار از اراضی ملی و دولتی که به ارزش تقریبی بیش از ۲۱۳ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال می‌باشد، به بیت المال اعاده گردیده است.
شعارسال: علی جمادی، درباره بازگشت اراضی ملی به بیت‌المال بیان کرد: سال گذشته ۱۴۲۴ هکتار از اراضی ملی و دولتی که به ارزش تقریبی بیش از ۲۱۳ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال می‌باشد به بیت المال اعاده گردیده است.

رییس کل دادگستری بوشهر افزود: در سال گذشته تعداد پرونده‌های متشکله در حوزه تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در استان بوشهر که منتهی به صدور حکم شده است، ۹۶۳ مورد و تعداد ۲۰۲ مورد منتهی به صدور قرار نهایی دادسرا شده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۳۶۳ متهم در حوزه تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی تحت پیگرد قضایی در استان بوشهر قرار گرفتند.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر گفت: سال گذشته ۱۸۴ مورد قلع و قمع بنا و مستحدثات با صدور حکم قضایی در استان بوشهر انجام شده است.
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1399، کد خبر: ۶۲۷۹۳۴، www.mizanonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین