پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۱۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
یک روزنامه روسی احتمال موفقیت همکاری فضایی بین سازمان فضایی این کشور و ناسا را امری محال خواند و تاکید کرد تمامی مسائل فضایی از ناسا به ساختاری تحت نظارت مستقیم معاون رئیس‌جمهور آمریکا منتقل شده است.
شعارسال: یک روزنامه روسی احتمال موفقیت همکاری فضایی بین سازمان فضایی این کشور و ناسا را امری محال خواند و تاکید کرد تمامی مسائل فضایی از ناسا به ساختاری تحت نظارت مستقیم معاون رئیس‌جمهور آمریکا منتقل شده است.
 
 روزنامه روسی وازیگلیاد در یادداشتی راجع به همکاری با ناسا نوشت، این همکاری به سان همکاری با یک نقاشی ترسیم‌شده بر دیوار است.

به نوشته این روزنامه روسی، قرار بود اولین سفر مستقل فضایی آمریکایی‌ها به ایستگاه فضایی بین‌المللی سال ۲۰۱۱ انجام شود، اما این کار صورت نگرفت.

در ادامه گزارش آمده است: عقب‌ماندگی آمریکا باعث شد «دیمیتری راگازین» رئیس «راسم کاسموس» در گفتگو با رادیو پراودا اعلام کند هیچ نگرانی‌ای نسبت به رقابت فضایی آمریکا با کشورش ندارد.

به عقیده این مسئول روس، هیچ راهی برای همکاری با ناسا حتی در ساخت یک ایستگاه فضایی جدید هم وجود ندارد؛ مسکو بار‌ها تلاش کرد با آژانس فضایی آمریکا ناسا در مورد مسائل راهبردی گفتگو کند، اما گفتگو با ناسا شبیه به گفتگو با یک تصویر نقاشی‌شده روی دیوار است، زیرا این سازمان طی سه سال گذشته چیزی بیشتر از یک مجری فنی نبود و تمامی برنامه‌ها را شورای ملی فضایی آمریکا که ریاست آن را مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا بر عهده دارد به انجام رسانده است.

به اعتقاد مسئولان روس، بهترین گزینه‌های همکاری در بخش فضایی را در حال حاضر می‌توان در بستر گفتگو با چین و هند جست‌وجو کرد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1399، کد خبر: 409000، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین