پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۶۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
مشکل لوله‌های زنگ‌زده و بسیار قدیمی از یک سو و نشت فاضلاب به آب‌های زیرزمینی از سوی دیگر، آب شرب شهر فرادنبه را غیرقابل خوردن کرده است، هر چند مسئولان می‌گویند این آب مشکلی ندارد و برای خوردن ضرری به انسان نمی‌زند.

شعار سال:شهر فرادنبه در 54 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و مکان‌های تاریخی بسیاری را در خود جای داده است.کشاورزی، دامداری و قالی‌بافی شغل بسیاری از اهالی فرادنبه است.

شهر فرادنبه با جمعیتی بیش از 13هزار نفر، چند سالی است که با معضل نداشتن آب شرب سالم و با کیفیت دست و پنجه نرم می‌کند، اما مسئولان استانی و شهرستانی این شهر را در حصار بی‌اهمیتی قرار داده‌اند و توجهی به مردم این شهر نمی‌کنند.

مشکل لوله‌های زنگ‌زده و بسیار قدیمی از یک سو و نشت فاضلاب به آب‌های زیرزمینی از سوی دیگر، آب شرب این شهر را غیرقابل خوردن کرده است، هر چند مسئولان می‌گویند این آب مشکلی ندارد و برای خوردن ضرری به انسان نمی‌زند، اما حضور خبرنگاران در بین شهروندان فرادنبه‌ای، مسئله دیگری را حکایت می‌کند.

در ادامه، گزارش ویدئویی  از معضل آب شرب فرادنبه از شهروندان این شهر را می‌بینید:

 

تعداد بازدید : 15

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 خرداد 1399،کد خبر:2284349،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
يعني واقعا حق مردمي كه تو همه شرايط سخت پشت حكومتشون و دولت هاشون بودن اينه؟ واقعا حيف نيست از اين مردم پشتيباني صورت نميگيره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
اميدوارم كه اين صداي رسا به گوش مسئولين دولتي و حكومتي برسه تا مردم رو از اين وضعيت نجات بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین