پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
 شهرام حبیب‌زاده گفت:با توجه به اهمیت کشوری منطقه توریستی سرعین و اینکه سالانه جمعیت شناوری میلیونی در این شهرستان حضور می‌یابند، در صورت عدم تعطیلی آبگرم‌ها و صنوف مختلف، این شهرستان تبدیل به مرکز انتشار کرونا شده و کنترل آن غیرممکن خواهد بود. به همین خاطر با تصمیم ستاد ملی کرونا و تصمیمات وزارتی، بنا بر این شد که کسب و کارهای این شهر از جمله آب‌های‌گرم معدنی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

شعار سال:شهرام حبیب‌زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در جریان سفر به شهرستان سرعین گفت: تصمیم درباره بازگشایی آب‌های گرم استان با توجه به شرایط خاص در اختیار ستاد ملی کرونا بوده و با سفید شدن وضعیت منطقه در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.

او افزود: با توجه به اهمیت کشوری منطقه توریستی سرعین و اینکه سالانه جمعیت شناوری میلیونی در این شهرستان حضور می‌یابند، در صورت عدم تعطیلی آبگرم‌ها و صنوف مختلف، این شهرستان تبدیل به مرکز انتشار کرونا شده و کنترل آن غیرممکن خواهد بود. به همین خاطر با تصمیم ستاد ملی کرونا و تصمیمات وزارتی، بنا بر این شد که کسب و کارهای این شهر از جمله آب‌های‌گرم معدنی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با قدردانی از اهالی، کسبه و متولیان آبگرم‌های شهرستان سرعین به دلیل همکاری مناسب در این زمینه اظهارداشت: بسیار متاسف هستیم که با بروز کرونا اصناف و اهالی سرعین دچار ضرر و زیان هنگفت مالی و اقتصادی شده‌اند.

حبیب‌زاده با اشاره به کمبود فضای بهداشت و درمانی در سرعین بیان‌کرد: در نقشه تفصیلی شهر سرعین، ۳۰ هزار متر مربع زمین با کاربری بهداشتی درمانی پیش‌بینی شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار:   25 خرداد 1399،کدخبر:1014890،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
و همين خودش يعني بيكاري خيلي از افرادي كه با همين شرايط داشتن نون ميبردن سر خونه زندگي و چشم و اميدشون به همين بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین