پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
مالک باشگاه تراکتور می‌گوید به خاطر نگرانی از سلامت بازیکنان و کادر تیمش مخالف ادامه لیگ است، اما پرواز‌های هواپیمایی آتا که متعلق به اوست، همچنان انجام می‌شود و ریطی هم به افزایش شیوع کرونا ندارد! او حالا برای لغو بازی‌ها و عدم تسویه با بازیکنان، سردمدار تعطیلی کل فوتبال مملکت شده است.
شعارسال: تهیه کنندگان طومار علیه برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال، نامه را به تمام باشگاه‌ها به جز پرسپولیس ارسال کردند، اما در نهایت کمتر از ۵۰ درصد تیم‌ها آن را امضا کردند.

 روز دوشنبه اعضای هفت باشگاه لیگ برتری در اقدامی عجیب طوماری را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده و خواستار لغو مسابقات لیگ یا پذیرفتن عواقب شروع آن توسط فدراسیون فوتبال شدند! آن‌ها البته تهدید کردند که موضوع را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌کشانند.

حالا با افشاگری عبدالله ویسی کاملا مشخص است که پیشقراول این حرکت جدید هم شخص زنوزی است که با تماس به مربیان و بازیکنان خواستار امضای طومار شده است و با کلمات خود گاهی در صدد فریب برای گرفتن امضا بر آمده. مالک باشگاه تراکتور می‌کویذ به خاطر نگرانی از سلامت بازیکنان و کادر تیمش مخالف ادامه لیگ است، اما پرواز‌های هواپیمایی آتا که متعلق به اوست، همچنان انجام می‌شود و ریطی هم به افزایش شیوع کرونا ندارد! او حالا برای لغو بازی‌ها و عدم تسویه با بازیکنان، سردمدار تعطیلی کل فوتبال مملکت شده است.

برخی از امضا کنندگان این طومار تنها پس از ساعتی از انتشار لیست افراد امضا کننده، با صحبت‌های خود به‌نوعی امضای خود را پس گرفتند و از بی‌خبری ماهیت این نامه خبر دادند. با این وجود و با در نظر گرفتن تمام امضا‌های گرفته شده، بازهم نام ۹ باشگاه لیگ به عنوان موافقان برگزاری مسابقات در طومار دیده نمی‌شود.
طبق اطلاعات به دست آمده، تهیه کنندگان طومار چند صفحه‌ای تهدید و انصراف، نامه اولیه خود را به تمام باشگاه‌های لیگ برتری به جز پرسپولیس ارسال کردند. این افراد که از تصمیم قاطع مدیران پرسپولیس برای شروع مجدد مسابقات مطلع بودند، در تلاش اولیه خود سعی می‌کنند مدیران باشگاه‌های دیگر را مجاب به امضای طومارِ انصراف کنند، اما این تلاش به نتیجه نمی‌رسد و اغلب مدیران باشگاه‌ها با آن مخالفت می‌کنند چرا که اعتقاد داشتند این مسائل نباید به نهاد‌های بین‌المللی کشیده شود.

مدیران سپاهان، سایپا، استقلال، فولاد خوزستان و چند باشگاه دیگر در همان ابتدا با تهیه طومار مخالفت کرده و به همین دلیل تهیه‌کنندگان این نامه سعی می‌کنند تعداد تیم‌های امضا کننده را به هشت باشگاه برسانند تا حداقل ۵۰ درصد باشگاه‌ها را با خود همسو کنند که در نهایت این تیر لیدر‌های ماجرا هم به سنگ می‌خورد و مجبور می‌شوند با اسامی هفت باشگاه نامه خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

فدراسیون فوتبال موضع رسمی و جوابی به نامه امضا کنندگان این نامه منتشر نکرده، اما با توجه به صحبت‌های اخیر سهیل مهدی مبنی بر عزم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات باید منتظر ماند و دید باشگاه‌های معترض طبق تهدید خود پس از ۴۸ ساعت از تحویل نامه به فدراسیون فوتبال، اقدام به ارسال این نامه فیفا و AFC خواهند کرد یا خیر؟ اقدامی که ممکن است تبعاتی برای فوتبال ایران در بحث میزبانی مسابقات بین‌المللی نیز داشته باشد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: 28 خرداد 1399، کد خبر: 985121، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین