پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
همزمان با سراسر کشور در پی وقوع جنایات آل سعود و آل خلیفه علیه مردم مظلوم، بی گناه و بی دفاع بحرین، نمازگزاران سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی ، این کشتار بی رحمانه را محکوم کردند.

شعارسال: نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه،با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود جنایت های آل سعود و آل خلیفه را محکوم کردند و در حمایت از شیخ عیسی قاسم راهپیمایی کردند .

این راهپیمایی علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود در سالگرد کشتار حجاج بی گناه، وقوع فاجعه منا و جنایات آل خلیفه و در پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبر بزرگ دینی بحرین آیت الله عیسی قاسم برگزار شد.

**

مردم خداجوی شیراز و نمازگزاران جمعه پس از ادای فریضه جمعه در شیراز با فریادهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آل سعود و مرگ بر آمریکا جنایت های آل سعود و آل خلیفه را محکوم کردند و در حمایت از شیخ عیسی قاسم راهپیمایی کردند .

نمازگزاران شیراز همچنین خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی ابعاد فاجعه منا و پیگیری حقوق شهدا و اعلام رسوایی آل سعود در این جنایت هولناک شدند .

**

همزمان با سراسر کشور در پی وقوع جنایات آل سعود و آل خلیفه علیه مردم مظلوم، بی گناه و بی دفاع بحرین، نمازگزاران گلستانی با برگزاری راهپیمایی ، این کشتار بی رحمانه را محکوم کردند.

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه، با حضور در مقابل درب مصلی های شهرستان های مختلف استان با برگزاری راهپیمایی، ضمن سر دادن شعارهایی علیه مستکبرین، این جنایات را محکوم کردند.

**

مردم کرمانشاه پس از اقامه نماز جمعه و در آستانه فرا رسیدن سالروز حادثه منا با شعارهای 'مرگ بر آل سعود ' اعتراض خود را به اقدامات ضد انسانی این رژیم اعلام کردند.

مردم مومن و همیشه در صحنه کرمانشاه پس از آنکه نماز جمعه را به امامت آیت الله علما اقامه کردند از مقابل مسجد جامع شهر تا میدان آزادی با سر دادن شعارهایی نظیر 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل' و 'مرگ بر آل سعود' انزجار خود را از سران استکبار نشان دادند.

**

نمازگزاران جمعه دارالعباده یزد پس از برپایی نماز دشمن شکن جمعه با برپایی راهپیمایی، جنابات آل سعود در فاجعه منا و همچنین کشتار مردم بی گناه یمن را محکوم کردند.

مردم ولایتمدار شهر یزد با حضور گسترده در این راهپیمایی از مسجد ملااسماعیل به سمت خیابان قیام خشم، نفرت و انزجار خود را از اقدام های غیرانسانی و ضد حقوق بشری عربستان اعلام و شعار مرگ بر آل سعود و آل خلیفه سردادند.

**

نمازگزاران قمی بعد از اقامه نمازجمعه با برپایی راهپیمایی باشکوه حمایت خود را از مردم مظلوم بحرین اعلام کردند.

مردم مومن، انقلابی و متعهد قم درحالیکه تصاویری از امام راحل ، مقام معظم رهبری و رهبر شیعیان بحرین را در دست داشتند با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، هتک حرمت شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.

همچنین راهپیمایان قمی با متهم کردن حکومت آل خلیفه به سرکوب و ایجاد فضای اختناق در این کشور، این رژیم را دشمن آزادی انسان خواندند.

**

مردم ولایتمدار استان همدان پس از اقامه نماز جمعه همزمان با نمازگزاران سراسر کشور در محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه در فاجعه منا راهپیمایی کردند.

مردم شجاع و مومن استان همدان پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه این هفته (19 شهریور) در راهپیمایی اعتراض آمیز در محکومیت جنایت های خصمانه دو رژیم آل سعود و آل خلیفه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا شرکت کردند.

نمازگزاران همدانی در سالگرد کشتار حجاج بی گناه در فاجعه منا، همراه و هم صدا با سایر مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدام غیر انسانی و ضد حقوق بشری اعلام کرده و شعار 'مرگ بر آل سعود ' و ' مرگ بر آل خلیفه' را فریاد زدند.

**

نمازگزاران جمعه در سراسر چهارمحال و بختیاری، با برپایی راهپیمایی،جنایات آل سعود را محکوم کردند.

در پایان نماز جمعه شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری، نمازگزاران با برپایی راهپیمایی خواستار پاسخگویی عربستان در خصوص به شهادت رساندن شهدای منا، شهید شیخ نمر باقر النمر، حمله به یمن و جنایت دیگر رژیم آل سعود شدند.

نمازگزاران در شهرهای چهارمحال و بختیاری با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، آل سعود و مرگ بر آل خلیفه ، رفتار عربستان به عنوان شجره معلونه را محکوم کردند و آن را توطئه جدید رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و نوکری عربستان در منطقه دانستند.

**

مردم شهرستان اهواز پس از اقامه نمازجمعه همزمان با دیگر نقاط کشور باحضور در راهپیمایی علیه رژیم آل سعود در سالروز حادثه دلخراش منا بار دیگر انزجار خود را نسبت به بی کفایتی و جنایت های رژیم آل سعودو آل خلیفه نشان دادند.

راهپیمایی با شکوه مردم اهواز علیه رژیم آل سعود و حمایت از روحانی مبارز شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، در شهرستان اهواز برگزار شد.

راهپیمایان در این تظاهرات با سر دادن شعارهای مرگ بر آل سعود ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود خائن،مرگ بر مرتجعین منطقه و مرگ بر آل خلیفه و شعارهایی در حمایت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، انزجار خود را از استکبارجهانی و رژیم آل سعود اعلام کردند.

**

نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته همزمان با نمازگزاران سراسر کشور در محکومیت جنایات رژیم های دیکتاتور آل سعود و آل خلیفه راهپیمایی کرده و فریاد مرگ بر آل سعود و آل خلیفه سر دادند.

هزاران تن از نمازگزاران تهرانی در نخستین سالگرد فاجعه شهادت جمعی از حجاج ایرانی در منا و محکومیت اقدامات رژیم بحرین در سرکوب وحشیانۀ مردم مظلوم این کشور و برگزاری دادگاه نمایشی علیه رهبر بزرگ جنبش اسلامی بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم، از دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین راهپیمایی کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 19شهریور1395، کدخبر: 82224186: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین