پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۵۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
، محمدرضا پورمحمدی گفت:آذربایجان شرقی از نظر شیوع اعتیاد نیز جزو استان‌های پاک است؛ هرچند کمترین نرخ اعتیاد هم زیبنده شهر و استان ما نیست و باید کارهای اساسی‌تر و جدی‌تری برای مبارزه با این پدیده شوم انجام شود.

شعار سال:محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با نماینده ولی فقیه در استان افزود: آذربایجان شرقی از نظر شیوع اعتیاد نیز جزو استان‌های پاک است؛ هرچند کمترین نرخ اعتیاد هم زیبنده شهر و استان ما نیست و باید کارهای اساسی‌تر و جدی‌تری برای مبارزه با این پدیده شوم انجام شود.

وی با بیان اینکه آمارها نشانگر شرایط خوب استان از نظر مسائل امنیتی و مشکلات سیاسی و صنفی است، افزود: همدلی و همکاری دستگاه‌های مسئول قطعا به بهبود شرایط کمک خواهد کرد.

اسکندرزاده، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و استادرحیمی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام‌یافته در حوزه مبارزه با قاچاق و مواد مخدر ارائه کردند.

در این دیدار همچنین از خانواده شهید حامد محمدی که در خرداد سال 97 در درگیری با اشرار و قاچاقچیان در هنگ مرزی سردشت به شهادت رسیده بود، تجلیل شد.

 

گفتنی است 6 تا 12 تیر هر سال به عنوان هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هفته مبارزه با مواد مخدر نام‌گذاری شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: 1023515،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
از بس كه مردمان با فرهنگ و خانواده دار و مقيد به فرهنگ ازدواجي رو داره و خود همين امر باعث بروز يك خودكنترلي در سرتاسر استان شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین