پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
وزیر دفاع اسرائیل گفت: دوست ندارم در مورد اقداماتمان سخنی بگویم.
شعار سال: گابی اشکنازی، وزیر خارجه اسرائیل در واکنش به حادثه آتش‌سوزی در سایت اتمی ایران در نطنز گفت: اسرائیل هر اقدامی را برای جلوگیری از تهدید هسته‌ای ایران به کار خواهد بست.
اشکنازی گفت: ما سیاست طولانی‌مدت را در دوره‌های مختلف داشته‌ایم تا به ایران اجازه ندهیم توانایی‌های هسته‌ای داشته باشد. رژیم (ایران) با چنین توانایی‌هایی تهدید موجودیتی علیه اسرائیل است و نمی‌توانیم اجازه دهیم در مرز‌های شمالی ما خود را تثبیت کند؛ بنابراین ما اقداماتی را انجام می‌دهیم که بهتر است درباره آن‌ها صحبت نشود.
پیش از این بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل در مصاحبه با رادیو ارتش، در پاسخ به سوالی درباره مداخله اسرائیل در اتفاقات اخیر آتش سوزی در سایت اتمی ایران گفت که "نمی‌توانم (دخالت اسرائیل) در این حادثه یا حوادث دیگر را تایید یا رد کنم. "
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نیز اخیرا در مواجه با همین سوال از سوی خبرنگاران از پاسخ صریح به این سوال خودداری کرد و گفت: ما نمی‌توانیم به وضوح به آن ورود کنیم.
اشکنازی در ادامه ادعاهایش، به مسئله تحریم‌های تسلیحاتی ایران که در ماه اکتبر موعد آن‌ها پایان خواهد یافت نیز پرداخت و با اتهام‌زنی علیه تهران، گفت که از تلاش‌های آمریکا برای اطمینان از این که تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه تهران تمدید خواهد شد، حمایت می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسپوتنیک نیوز، تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹، کدخبر:۲۰۲۰۰۷۰۵۶۶۶۲۸۱۴، ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین