پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۵۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
رضا کرمی در رابطه با وضعیت کرونا در تهران توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال: رضا کرمی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در رابطه با استفاده از سوله‌های مدیریت بحران در ایام تشدید شیوع کرونا گفت: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا عمل می‌کنیم و هیچ‌گاه امور مربوطه رها نشده و پایگاه‌های ما هنوز در اختیار ستاد کرونا است و در موارد دیگر هم پروتکل‌ها اجرا می‌شود و خللی در آن نیست.

او در خصوص وضعیت استفاده از سوله‌های بحران برای بیماران اظهار کرد: سوله‌ها آماده است، اما یکی از آن‌ها را برای برخی معتادان در نظر گرفته شده و کار جالبی نبود، اما در اختیار قرار دادیم.

کرمی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است سایر سوله‌ها در اختیار قرار بگیرد یا خیر؟ افزود: هنوز درخواستی برای در اختیار قرار دادن تعداد بیشتر سوله داده نشده است.

او در رابطه با وضعیت کرونا در تهران عنوان کرد: وضعیت خارج از اخباری که اعلام می‌شود نیست، آمار رو به افزایش است و میزان مرگ و میر هم متاسفانه بالا رفته است.
بیشتر بخوانید:

شدیدا نگران ورود به پیک دوم ابتلا به کرونا هستیم
از تردد بی مورد در شهر مگر در موارد ضروری پرهیز شود/ از وسایل نقلیه عمومی در صورت امکان استفاده نکنید

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: چیزی که عنوان می‌شود این است که افزایش ابتلایان ادامه موج اول است و احتمالا موج دوم در پائیز خواهیم داشت و هنوز به موج دوم نرسیده‌ایم.

او در رابطه با نبود کیت‌های تشخیصی کرونا تاکید کرد: اعلام شد وسایل لازم را نداریم، اما افرادی که در ستاد کرونا هستند اعلام کردند این وسایل در حال حاضر تولید می‌شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: ظاهرا مشکلی از لحاظ کیت و ماسک وجود ندارد و بحثی که مطرح کردم این بود که قبلا وزارت بهداشت عنوان کرده طرح غربالگری معجزه کرده است که باعث کاهش مرگ و میر و تعداد مبتلایان شده، اما سوالم این است که چرا غربالگری ادامه پیدا نمی‌کند.

کرمی ادامه داد: برای کشور‌های موفق هم این اتفاق افتاده و غربالگری بیشترین نقش را دارد تا بیمار را پیدا کرده و تحت نظر داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از مجموعه‌های نمایشگاهی استفاده شود؟ افزود: خیلی نیازی به آن نداریم چراکه ارتش و سپاه و... بیمارستان‌هایشان را در اختیار قرار دادند و تاکنون نیازی به آن نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 18 تیر 1399 ، کدخبر: 1026040 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
جالبه که هنوزم با این وضعیت شیوع کرونا میگن که وضعیت خوبه و ما مشکلی نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین