پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۸۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کاش ریاست قوه قضاییه که هزینه‌ی بزرگ مبارزه با باند طبری را بر دوش گرفته، دادگاهی مجزا برای مصطفی_نیازآذری ترتیب می‌داد.
شعار سال:اطلاعاتی عجیب از «مصطفی نیاز آذری»؛ جعبه سیاه فساد طبری؛ خانه ۱۰ میلیون دلاری در بهترین نقطه ونکور کانادا و کلکسیون موتور و اتوموبیل آخرین سیستم تا پرواز اختصاصی از تهران به کانادا / مردم خواستار بازگردان پول‌های خارج‌شده‌ی او به کشور هستند

کاش ریاست قوه قضاییه که هزینه‌ی بزرگ مبارزه با باند طبری را بر دوش گرفته، دادگاهی مجزا برای مصطفی_نیازآذری ترتیب می‌داد.

‏او ۱/۲ میلیارد دلار سال ۹۰ از ایران خارج کرد، ۲۰۰ مقام سابق دولتی و قضایی را خرید، ارزهای طبری را نگه می‌دارد، خانه‌ای ۱۰ میلیون دلاری در بهترین نقطه ونکور، کلیکسیون ماشین‌های آخرین سیستم دارد و طرز زندگی او مورد حسرت ثروتمندان کاندایی‌ست! به طوریکه او آخرین بار یک هواپیمای هواپیمایی قطر را اجاره و جهت سفر خانواده به کانادا به تهران بُرد!

حکم جلب این فرد باید صادر شده و پلیس اینترپل، او و پول‌ها را به بیت‌المال بازگرداند؛ اگرچه کیومرث_نیازآذری پدر این جوان (که زمان خروج از ایران ۲۷ ساله بود) هم‌اینک در ایران است و عموماً در ساختمان خیابان جردن حضور داشته است!

‏آنطور که شنیده ام، فسادمصطفی نیازآذری۵ برابر فساد طبری‌ست!
 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین